Algun universitari de Rovira i Virgili

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
boigandorra
Entrades: 130
Membre des de: ds. maig 09, 2009 19:01
Status: Desconnectat

Algun universitari de Rovira i Virgili

Entrada Autor: boigandorra » dj. ago. 12, 2010 13:01

Hola a Tothom,

Estic buscant algun estudiant que estigui inscrit a la Universitat de Rovira i Virgili. M'agradaria que se'm fes un favor. És per això que faig per aquí la pregunta. Gràcies.

cannondale
Entrades: 33
Membre des de: ds. gen. 09, 2010 19:49
Ubicació: Tarragona

Re: Algun universitari de Rovira i Virgili

Entrada Autor: cannondale » dj. ago. 12, 2010 13:23

I quin és el favor? Jo t'ho puc fer Imatge

Autor del tema
boigandorra

Entrada Autor: boigandorra » dj. ago. 12, 2010 17:51

cannondale ha escrit:I quin és el favor? Jo t'ho puc fer Imatge
Hola Cannondale,

T'explico ahir van emetre el 60 minuts pel canal 33. El reportatge es titulava així "Criatures consumidores: la comercialització de la infància". http://blogs.tv3.cat/60minuts

El cas és que ja vaig veure aquest reportatge durant el nadal i em va agradar molt. De fet el trobo súper interessant i crec, personalment, que tothom l'hauria d'haver vist com a mínim una vegada. El que es diu al documental, tothom "en teoria" ho sap però és una evidència a la qual tothom tapa els ulls. Ahir vaig intentar gravar el reportatge però no hi va haver manera. L'ordinador em va fallar a l'últim moment.

De fet ja vaig iniciar una petició al fòrum de peticions, però sense gaire resultats. Tot i que sí que vaig estar parlant amb l'arakelov, i ell no pot gravar els 60 minuts per manca de temps.

Resultat, que no crec que el tornin a emetre, i a mi m'agradaria tenir-lo, i ja que estic que la resta de Rucs també puguin descarregar-se'l si així ho destigen.

Ara em preguntaràs, i perquè em demanes sobre la Universitat de Rovira i Virgili. Doncs perquè navegant per internet a la recerca d'alguna còpia, vaig trobar el següent: http://cataleg.urv.cat:2082/search~S16* ... s&3%2C4%2C

Segons puc llegir en el web de la universitat, suposo, que el tenen. Una súper bona notíca, almenys algú la té. El cas, és que he estat pensant, i dels meus pensaments en trec aquesta conclusió: I si algú de Totrucs estudiés allà i pogués fer-ne una còpia?

Doncs, aquest és el meu favor. Ja te'l pagaré no sé com, però ja te'l pago. Però com diuen els francesos "j'y tien à cette vidéo", és a dir que no me'n puc estar sense aquest vídeo. XD

No sé pas si és possible, però avia'm si hi ha sort.

Gràcies per avançat.

Autor del tema
boigandorra

Entrada Autor: boigandorra » dj. ago. 12, 2010 18:01

Cannondole,

Notícia d'última hora. Gràcies, però es veu que al final en conrad, l'ha capturat. Hehehehehehe. Per tant la meva petició queda anul·lada.

De totes maneres, agraeixo la teva bona intenció, i gràcies. Hehehehe

Bon dijous!

dd223344
Entrades: 95
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 19:43

Entrada Autor: dd223344 » dt. ago. 24, 2010 12:51

boigandorra ha escrit:
cannondale ha escrit:I quin és el favor? Jo t'ho puc fer Imatge
Hola Cannondale,

T'explico ahir van emetre el 60 minuts pel canal 33. El reportatge es titulava així "Criatures consumidores: la comercialització de la infància". http://blogs.tv3.cat/60minuts

El cas és que ja vaig veure aquest reportatge durant el nadal i em va agradar molt. De fet el trobo súper interessant i crec, personalment, que tothom l'hauria d'haver vist com a mínim una vegada. El que es diu al documental, tothom "en teoria" ho sap però és una evidència a la qual tothom tapa els ulls. Ahir vaig intentar gravar el reportatge però no hi va haver manera. L'ordinador em va fallar a l'últim moment.

De fet ja vaig iniciar una petició al fòrum de peticions, però sense gaire resultats. Tot i que sí que vaig estar parlant amb l'arakelov, i ell no pot gravar els 60 minuts per manca de temps.

Resultat, que no crec que el tornin a emetre, i a mi m'agradaria tenir-lo, i ja que estic que la resta de Rucs també puguin descarregar-se'l si així ho destigen.

Ara em preguntaràs, i perquè em demanes sobre la Universitat de Rovira i Virgili. Doncs perquè navegant per internet a la recerca d'alguna còpia, vaig trobar el següent: http://cataleg.urv.cat:2082/search~S16* ... s&3%2C4%2C

Segons puc llegir en el web de la universitat, suposo, que el tenen. Una súper bona notíca, almenys algú la té. El cas, és que he estat pensant, i dels meus pensaments en trec aquesta conclusió: I si algú de Totrucs estudiés allà i pogués fer-ne una còpia?

Doncs, aquest és el meu favor. Ja te'l pagaré no sé com, però ja te'l pago. Però com diuen els francesos "j'y tien à cette vidéo", és a dir que no me'n puc estar sense aquest vídeo. XD

No sé pas si és possible, però avia'm si hi ha sort.

Gràcies per avançat.
El tinc al llistat de documentals a rippejar. :D Ja avisaré quan tingui el DVD-Rip fet.
“We do not forgive. We do not forget. We are everywhere and we are nowhere. We cannot be found. We cannot be fought. We cannot be counted. We cannot be named.”
We are Anonymous.

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: conradtgn » dt. ago. 24, 2010 13:16

boigandorra ha escrit:Cannondole,

Notícia d'última hora. Gràcies, però es veu que al final en conrad, l'ha capturat. Hehehehehehe. Per tant la meva petició queda anul·lada.

De totes maneres, agraeixo la teva bona intenció, i gràcies. Hehehehe

Bon dijous!
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=33&t=8251

a10!
Imatge

Respon