Modes Bé o ¡Bééééé! ??

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hermes
Entrades: 95
Membre des de: dv. gen. 25, 2008 1:52
Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Status: Desconnectat

Modes Bé o ¡Bééééé! ??

#1

Entrada Autor: Hermes » dg. jul. 18, 2010 21:19

Sempre m'he sorprés davant les "coses" que es posen de moda una temporada i després... ¡Pif!
Per la meva persona sempre he triat el més comode.
Tinc els peus curts i amples, per tant, mai no he dut sabates de punxa.
Als 14 vaig començar a ballar sardanes; s'en fotien de mi i em deien "avi" pels meus elàstics - No soporto sentir-me oprimit, corretja=caca - Jo a la meva bola. I us podria dir forces més coses però, crec, no toca.
Ara som a la moda dels Vampirs, vampirets i vampirots.
N'hi ha que surten de dia, altres tenen la pell daurada i alguns no són ni pàlids.
També hi tenim els "de bona pasta" que només xuclen sang de vaca - ¿Per què no d'hipopótam o de rinoceront? -
¿Què m'en dieu dels que, amb algú als braços, fan bots de 50 m.? Gairebé com Superman.
No faig prosselitisme, simplement comento que fa un temps vaig decidir no mirar cap pel·li ni sèrie on es sentís el mot vampir.


Feliç és qui mai s'ha aturat a esbrinar-ho

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21196
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Modes Bé o ¡Bééééé! ??

#2

Entrada Autor: naroatna » dt. jul. 20, 2010 17:56

Hola !

Doncs potser bé que n'hi ha d'haver per a tots els gustos, per exemple a mi personalment puc dir que en general no m'agraden gens ni mica sèries, ni tampoc pelis, de "sang i fetge", tan li fa que siguin amb vampirs o sense. I no miraré pas res que vegi que no m'agrada, ningú m'hi pot obligar. Tampoc però en descartaria cap pel sol fet de que hi hagin vampirs, alguna n'he vist que he trobat prou entretinguda. :mrgreen:

I a part de tota la fantasia amb que la literatura i/o el cinema actuals els puguin mostrar, de fet aquest tipus de personatges "xucladors de sang" tinc entès que no són pas un invent dels nostres dies sinó que existeixen de molt abans i també que estan considerats com un dels elements ancestrals dins del nostre inconscient col·lectiu universal. :wink:

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Modes Bé o ¡Bééééé! ??

#3

Entrada Autor: axis » dt. jul. 20, 2010 20:54

no li tingueu tanta por a hisenda home....ups....perdo....que us referiu als vampirs....no...es que al llegir allo de xuclar la sang doncs... :lol:

Respon