Petiso ha escrit:Ohhhhhhhhh, quin gustasu:
Line Rate - Upstream (Kbps): 796
Line Rate - Downstream (Kbps): 9994
M'explico, que aquest matí NO he tingut temps.
Jo vaig contractar una línia ADSl nova amb Telefònica fa 2-3 setmanes: 24.9 euros/mes fins a finals d'any, 6M/300 kbps.
Vaig entrar a la web de Telefònica i vaig veure que la oferta nova es al mateix preu: 10M/
800kbps. O sigui, no el doble, sinó més.
Així que directament truco al 1004, em surt un telefonista, li dic que com pot ser que al mateix preu ara s'ofereixi mes i si puc entrar a l'oferta. Em diu que no.
Demano informació de com puc tindre aquestes velocitats, i em diu que no puc fins d'aquí un any quan se'm acabi la permanència.
Demano informació que que passa si em dono de baixa, em diu que haig de pagar 8 euros per mes abans que m'he donat de baixa. I em demana si em passa amb el departament de baixes (mes xulo que jo), li dic que encara no, que he de fer unes consultes. El tio es despedeix i em diu que em passa amb una enquesta. Apreto el 0.
Em surt del departament de qualitat7satisfacció al client, i m'atén una noia mes simpàtica (i mes competent).
Li explico un altre cop el mateix. Em diu que l'única opció es passar a mes velocitat però que perdo la oferta (els 24.9 euros/mes). Li pregunto si a mes de perdre l'oferta també perdo la permanència, em diu que no ho sap i que ho ha de preguntar. Em fa esperar una estona.
Quan torna, directament em diu: he parlat amb el meu superior, i m'ha dit que com que les ofertes son al mateix preu, te pujem la velocitat directament com si tinguessis la nova oferta. Que en 24-48 hores estarà fet.
Avui al matí m'he trobat que ja m'havien pujat la velocitat de la línia !
Vamos, que qui no plora no mama !!