Telefonia:
Aumento de velocidad de subida de ADSL 6 y 10 Mb
Consulta de aumento de velocidad
Le informamos de que el próximo día 31-05-2010, la velocidad de subida de su ADSL será actualizada.
a10!
es una molt bona noticia per al mon del p2p entre aixo i que cada dia filen mes prim amb emules nous i millors i guanyem tots,aixo va en detriment de les descarregues directes que apart que moltes vegades et deixen tirat,si vols descarregar mes has de pagar calerons,en resum,que no deixa de ser un putu negociaquari ha escrit:jastel ja u a fet i sobretot en la pujada que la a duplicat
i ara?aquari ha escrit:ey AXIS no tiris amb bala, que nomes volia donar-vos la bona nova
Jejejeje.....Petiso ha escrit:Ohhhhhhhhh, quin gustasu:
Line Rate - Upstream (Kbps): 796
Line Rate - Downstream (Kbps): 9994
Adéu !!!!
I això ho han fet perquè si o vas haver de trucar perquè te l'augmentessin? (i vas haver de pagar més... clar)Messi20 ha escrit:Avui he rebut una carta dient que telefonica pujen la pujada a 640kb, JA ERA HORA!!!
Doncs no, jo no he trucat a telefonica perquè em pugessin la pujada.Ermesenda ha escrit:I això ho han fet perquè si o vas haver de trucar perquè te l'augmentessin? (i vas haver de pagar més... clar)Messi20 ha escrit:Avui he rebut una carta dient que telefonica pujen la pujada a 640kb, JA ERA HORA!!!
M'explico, que aquest matí NO he tingut temps.Petiso ha escrit:Ohhhhhhhhh, quin gustasu:
Line Rate - Upstream (Kbps): 796
Line Rate - Downstream (Kbps): 9994