Estic indignat i m'havia de desfogar.
Entro com faig alguns cops a un compte que tinc a "la caixa" per veure com estava. I em trobo el següent missatge:
Es lamentable que al 2010 .... ens vengin la "moto" que ens han de cobrar 10 euros/mes !!!! per aquest "servei".Benvolgut senyor,
Benvolguda senyora,
L'increment constant del cost associat a les transaccions telemàtiques que es fan per Línia Oberta ens impedeix continuar mantenint la gratuïtat del servei.
Així doncs, a partir d'aquest mes, es carregarà pel servei esmentat una comissió mensual de manteniment de 10 euros.
La tarifa esmentada s'ha comunicat al Banc d'Espanya i figura al tauler d'anuncis de les oficines de "la Caixa", on es podran consultar les modificacions que es vagin produint. Aquestes modificacions també estaran disponibles a través de Línia Oberta.
Si necessita cap informació addicional, es pot adreçar a l'oficina on l'atenen habitualment.
Rebi una salutació cordial.
On anirem a parar ???
Això si, segons la propia web de "la caixa": http://www.lacaixa.comunicacions.com/se ... gdet=20091
Indignadissim .......Actividad y Resultados de Enero – Septiembre 2009:
El Grupo “la Caixa” obtiene un beneficio de 1.410 millones, con un incremento del margen de explotación del 15,1%

Edito: llegeixo per altes llocs, que es per que he entrat molt sovint al compte ...... segueix sent igualment de lamentable i segueixo estant igual d'indignat

Adéu