Windows 7

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Windows 7

Entrada Autor: Oliana » dl. nov. 02, 2009 16:46

Imatge

Segons el que he llegit, aquest SO s'ha creat a partir de les millores i demandes dels usuaris.

"Windows 7 se creó a partir de tus comentarios, por lo tanto, encontrarás muchas cosas que pediste. Nos pediste poder realizar tus tareas cotidianas de forma más rápida y fácil, que tu PC funcione como lo desees y que sea posible realizar nuevas tareas".

Diuen que és molt millor que el VISTA (el qual no m'he instal·lat mai), i que torna a ser tant estable com el XP. A més la versió Professional porta un programa de comptabilitat amb Win XP.

Algú ha començat ja l'experiència amb el Windows 7? Què tal és???

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Windows 7

Entrada Autor: Ayu » dl. nov. 02, 2009 20:04

Doncs cap de les coses que vaig reportar jo a la beta les han aplicat, així és "a partir de los comentarios de todos los demás" XD
Bé, parlo de la RC, i no crec que a la versió final ho hagin canviat.
Imatge

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dc. nov. 04, 2009 11:25

jo no he provat el vista,que pel que diuen es una merda,del windows 7 no puc dir res pero vaig llegir que era molt rapid en engegar,uns 20 segons...pero no se,el meu xp triga 17 en engegar :roll:

em fa l'efecte que mes endavant integrare al S.O els drivers sata 2 al xp i esperare a veure que hi diu la gent del nou guindous

Pol NRG
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 1:02
Ubicació: Arc de Triomf

Entrada Autor: Pol NRG » dl. gen. 25, 2010 0:17

...el windows 7 ha estat creat per sistemes de 64bits, pantalles tàctils i 3D. :wink:
...

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dl. gen. 25, 2010 15:55

Pol NRG ha escrit:...el windows 7 ha estat creat per sistemes de 64bits, pantalles tàctils i 3D. :wink:
si si...tot aixo esta molt be,pero primer que el probi la gent i segons com vagi ja decidire que faig,mentrestant.... :roll:

Autor del tema
Oliana

Entrada Autor: Oliana » dl. gen. 25, 2010 16:29

Jo precissament abans d'ahir me'l vaig instal·lar en el meu netbook.
M'he posat la versió Windows 7 Starter 32bits, que és la recomanada pels netbooks.

De moment tot perfecte.
Aquesta versió que he instal·lat, però, és l'única que NO et deixa personalitzar l'escriptori amb wallpapers... o sigui que m'he de conformar amb el que ve de sèrie...

Al PC de sobretaula de casa, quan pugui em posaré el Windows 7 Home Premium 64bits (versió N).

Salutacions :P

Asseguratòrix
Entrades: 905
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Asseguratòrix » dl. gen. 25, 2010 22:14

Algú que conec m'ha dit que ha instal·lat el Win 7 comprat a dos ordinadors i en cap dels dos li funciona l'eMule, li diu que està cercant servidors, o alguna cosa així... :evil:
Cal investigar una mica més, però jo de moment em quedo amb l'XP.

Autor del tema
Oliana

Entrada Autor: Oliana » dl. gen. 25, 2010 23:30

Asseguratòrix ha escrit:Algú que conec m'ha dit que ha instal·lat el Win 7 comprat a dos ordinadors i en cap dels dos li funciona l'eMule, li diu que està cercant servidors, o alguna cosa així... :evil:
Serà cosa del Tallafocs, pequè a mi l'emule em va perfecte... I per a servidors, jo a tots els PCs tinc els d'aquetsa llista: http://www.gruk.org/list.php (i em quedo em els 5 primers, els altres els esborro).

boigandorra
Entrades: 130
Membre des de: ds. maig 09, 2009 19:01

Entrada Autor: boigandorra » dt. gen. 26, 2010 21:12

Home és millor que el Vista però no arriba al XP. Hi ha coses noves al Win. 7 que trobo molt bones i que és una llàstima que el XP no les tingui. Jo l'estic provant en CATALÀ (si algú no ho sabia que existia en català: http://www.microsoft.cat -> Posa't l'ordinador en català) però sense ordinador tàctil.... el pròxim pas serà l'ordinador tàctil. Quan el tingui ja donaré la meva opinió definitiva.

Respon