Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
-
Autor del tema
Oliana
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Oliana » dl. nov. 02, 2009 16:46
Segons el que he llegit, aquest SO s'ha creat a partir de les millores i demandes dels usuaris.
"Windows 7 se creó a partir de tus comentarios, por lo tanto, encontrarás muchas cosas que pediste. Nos pediste poder realizar tus tareas cotidianas de forma más rápida y fácil, que tu PC funcione como lo desees y que sea posible realizar nuevas tareas".
Diuen que és molt millor que el VISTA (el qual no m'he instal·lat mai), i que torna a ser tant estable com el XP. A més la versió Professional porta un programa de comptabilitat amb Win XP.
Algú ha començat ja l'experiència amb el Windows 7? Què tal és???
-
Ayu
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Ayu » dl. nov. 02, 2009 20:04
Doncs cap de les coses que vaig reportar jo a la beta les han aplicat, així és "a partir de los comentarios de todos los demás" XD
Bé, parlo de la RC, i no crec que a la versió final ho hagin canviat.
-
axis
- Entrades: 4273
- Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: axis » dc. nov. 04, 2009 11:25
jo no he provat el vista,que pel que diuen es una merda,del windows 7 no puc dir res pero vaig llegir que era molt rapid en engegar,uns 20 segons...pero no se,el meu xp triga 17 en engegar
em fa l'efecte que mes endavant integrare al S.O els drivers sata 2 al xp i esperare a veure que hi diu la gent del nou guindous
-
Pol NRG
- Entrades: 159
- Membre des de: dv. feb. 15, 2008 1:02
- Ubicació: Arc de Triomf
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Pol NRG » dl. gen. 25, 2010 0:17
...el windows 7 ha estat creat per sistemes de 64bits, pantalles tàctils i 3D.

...
-
axis
- Entrades: 4273
- Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: axis » dl. gen. 25, 2010 15:55
Pol NRG ha escrit:...el windows 7 ha estat creat per sistemes de 64bits, pantalles tàctils i 3D.

si si...tot aixo esta molt be,pero primer que el probi la gent i segons com vagi ja decidire que faig,mentrestant....

-
Autor del tema
Oliana
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Oliana » dl. gen. 25, 2010 16:29
Jo precissament abans d'ahir me'l vaig instal·lar en el meu netbook.
M'he posat la versió Windows 7 Starter 32bits, que és la recomanada pels netbooks.
De moment tot perfecte.
Aquesta versió que he instal·lat, però, és l'única que NO et deixa personalitzar l'escriptori amb wallpapers... o sigui que m'he de conformar amb el que ve de sèrie...
Al PC de sobretaula de casa, quan pugui em posaré el Windows 7 Home Premium 64bits (versió N).
Salutacions

-
Asseguratòrix
- Entrades: 905
- Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
- Ubicació: Girona
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Asseguratòrix » dl. gen. 25, 2010 22:14
Algú que conec m'ha dit que ha instal·lat el Win 7 comprat a dos ordinadors i en cap dels dos li funciona l'eMule, li diu que està cercant servidors, o alguna cosa així...
Cal investigar una mica més, però jo de moment em quedo amb l'XP.
-
Autor del tema
Oliana
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Oliana » dl. gen. 25, 2010 23:30
Asseguratòrix ha escrit:Algú que conec m'ha dit que ha instal·lat el Win 7 comprat a dos ordinadors i en cap dels dos li funciona l'eMule, li diu que està cercant servidors, o alguna cosa així...
Serà cosa del Tallafocs, pequè a mi l'emule em va perfecte... I per a servidors, jo a tots els PCs tinc els d'aquetsa llista:
http://www.gruk.org/list.php (i em quedo em els 5 primers, els altres els esborro).
-
boigandorra
- Entrades: 130
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 19:01
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: boigandorra » dt. gen. 26, 2010 21:12
Home és millor que el Vista però no arriba al XP. Hi ha coses noves al Win. 7 que trobo molt bones i que és una llàstima que el XP no les tingui. Jo l'estic provant en CATALÀ (si algú no ho sabia que existia en català:
http://www.microsoft.cat -> Posa't l'ordinador en català) però sense ordinador tàctil.... el pròxim pas serà l'ordinador tàctil. Quan el tingui ja donaré la meva opinió definitiva.