Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Lambolico
Entrades: 723
Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
Ubicació: Mataró
Status: Desconnectat

Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#1

Entrada Autor: Lambolico » dt. maig 26, 2009 21:14

Doncs això, el primer dia que totsrucs us va salvar la vida, us va fer feliç, etc...
Jo que se'm van completar "Lucky Luke l'intrépid: Daisy Town" i "La Balada dels Dalton", películes que m'agradaven molt i que tenia en un VHS que es va fer malbé :cry: ....però ara ja les torno a tenir i encara es veuen millor i tot :D


Little man comes when everything goes


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#2

Entrada Autor: Oliana » dt. maig 26, 2009 21:34

Bé, jo vaig descobrir TotsRucs amb la primera d'Herois, que tothom em deia que era una sèrie molt bona, però ja anàven per l'episodi 13, i cercant per l'emule vaig veure que els arxius portaven un... TotsRucs.cat :P Vaig començar a baixar-los, i mira, vaig poder veure'ls des del principi.

Bé, potser no ho recodo del tot bé, i no va ser amb Herois, potser va ser amb la 3era de Porca Misèria, però més o menys era per aquelles dates i mira, fins ara! :D

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#3

Entrada Autor: Laithenea » dj. maig 28, 2009 9:30

Doncs bé, feia temps que buscava "Tots Cinc" però només trobava les 4 primeres temporades. Un bon dia buscant per la mula un capi de dawson que no fos dvdrip (per una qüestió de la música) vaig trobar un fitxer de TR i em va faltar poc per venir directe :lol: Quan vaig veure que a més estàveu publicant "Tots cinc" ... :D :D :D :D I aquí ja em vaig quedar :mrgreen:

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existènci

#4

Entrada Autor: conradtgn » dj. maig 28, 2009 10:29

Doncs la temporada 2007 de Fórmula 1 me la baixava directament de l'emule (ara ja no ho faig així :wink: ), i un dia vaig entrar encuriosit a la web, fins al punt de trobar sèries que m'agradaven (Embruixada, Jet lag, Lo Cartanyà...) i les vaig començar a baixar :D :D . Despres em vaig registrar per fer el projecte de l'Home dels lleons, i els meus primers bons ripejos: Supernanny i Lonely planet.
Ara mateix no podria viure sense Totsrucs :mrgreen:
conradtgn l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 12, 2013 16:29, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#5

Entrada Autor: huGas.cat » dj. maig 28, 2009 10:53

Si no recordo malament, va ser quan un dia no se'm va gravar un capítol de Ventdelplà i em vaig c*gar amb tot... I encara no sé com us vaig trobar! :)

Salut!
Gerard
Imatge


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#6

Entrada Autor: javinglish » dj. maig 28, 2009 23:19

Doncs el mateix dia que us vaig trobar.

Avatar de l’usuari

sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#7

Entrada Autor: sandrucheta » dc. jul. 08, 2009 15:48

El dia que vaig descobrir que estaven penjant la serie de Beverly Hills, i el més important, podria veure el final sense esperar a que tele5 el volgués emetre, perque mira que van repetir els capítols i mai possaven l'últim!!


patufeta
Entrades: 21
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 21:39
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#8

Entrada Autor: patufeta » dj. oct. 22, 2009 22:02

...fa molt poc que vaig descobrir totsrucs. Va ser a traves de la mula, que m'anava baixant tot de programes de TV3 que acabaven amb (totsrucs)... va ser sensacional trobar-me una pàgina amb tanta teca!!


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#9

Entrada Autor: Oliana » dj. oct. 22, 2009 23:09

Benvinguda patufeta :P

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#10

Entrada Autor: Fiestero » dj. oct. 22, 2009 23:33

Pues yo estaba buscando la serie Sitges porque la vi un dia haciendo zapping en canal plus y me quede ensimismado :twisted: y en google no habia ni rastro de ella, me volvi bastante loco.. pero un dia no se porque dije, por probar el emule no pierdes nada y asi fue como os encontre..

La verdad es que no me lo esperaba porque las serie autonomicas nunca suelen andar para descargar (al menos las del euskal herria) y cuando vine a la web y teniais incluso programas de TV fue la ostia!

Por eso yo ahora estoy montando una para los vascos... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#11

Entrada Autor: Petiso » dj. oct. 22, 2009 23:38

Fiestero ha escrit:Por eso yo ahora estoy montando una para los vascos... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja coneixes:
http://www.euskal-encodings.com

Weni, si necessites ajuda, ja saps :-)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Fiestero
Entrades: 242
Membre des de: dv. juny 19, 2009 15:38
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#12

Entrada Autor: Fiestero » dv. oct. 23, 2009 1:07

Petiso ha escrit:
Fiestero ha escrit:Por eso yo ahora estoy montando una para los vascos... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja coneixes:
http://www.euskal-encodings.com

Weni, si necessites ajuda, ja saps :-)
jaja no tenia ni idea.. y eso que series ya he buscado :mrgreen: :mrgreen: pues si lo llego a saber un dia antes a lo mejor ni me compro el dominio :P Yo llevo casi un año grabando todos los dias sobre todo material en euskara que era imposible de encontrar y tengo 3 TB ya almacenados (son en .mpg claro...)

He estado mirando la pagina de arriba abajo y esta bastante abandonada pero he entrado al foro y si hay cosas actuales, incluso he visto que estan ripeando heroes con vosotros!! :mrgreen:

Y bueno de momento ayuda solo necesito para traducir, que habra muchisimo texto, pero no creo que tu sepas :P :P :P ahora en serio por ahora solo va a ser un foro, porque a mi la programacion no se me da muy bien pero cuando nos animemos a hacer la web seguro que te consulto :wink: de momento solo estoy esperando a que los de IPB (el mismo sistema que tienen en TS) me cambien la licencia, porque tenia una comprada de la web que tenia a medias con un amigo: http://www.mundopelis.com (Con la que comparti cobardes :twisted: ) asique para el sabado o el domingo ya estara abierto el foro :idea:

Saludos y gracias por el ofrecimiento :)


patufeta
Entrades: 21
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 21:39
Status: Desconnectat

Re: Quin dia vas descobrir que TotsRucs t'alegra l'existència?

#13

Entrada Autor: patufeta » dv. oct. 23, 2009 20:51

Gràaaaacies Petisooo!

Holaaaa Fiesteroooo! De PM lo que estas haciendo, ojalá entendiera la lengua Euskera! Me aconsejas algun programa que me pueda bajar (si puede ser, de humor) y que pueda entender? :lol:



A10101010101010

Respon