crec que poca gent contestara en aquest fil,naroatna,arakelov i potser algu mes

vinga,dieu

¿i no has sentit parlar mai dels HD externs?arakelov ha escrit:Jo oscil·lo al voltant dels 1.500, i últimament baixant perquè ja fa mesos que només baixo les pel·lícules, i per cada una que comparteixo he d'esborrar 3 o 4 fitxers més petits.
Salut!
tots els que mantenim els arxius som grans compartidors, sobretot des de que gent com tu o la naroatna, que sense fer cap rip amb la vostra tasca animeu a d'altres (com a mi) a anar posant HD's al PC destinats només a compartir.axis ha escrit:¿hi han grans compartidors a totsrucs?
si laithenea,es veritat que tots els compartidors grans o petits son importants,pero apart "dels de sempre" que parlem al forum,m'agradaria veure si hi ha gent que es connecta,baixa pero no parla que ho pugui fer aqui,si mes no per agrair-liLaithenea ha escrit:Doncs de totsrucs tinc una mica més de 500 arxius compartint però de fet, grans o petits tots els compartidors són importants, no?Però baja axis, que per satisfer la teva curiositat, la majoria no compartim tant com tu o els altres a qui nombres, sou uns cracks
![]()
I que ningú s'ho prengui malament però trobo que posar-se molts HD no té molt sentit si no tens un graaaaan ample de banda perquè el que s'aconsegueix és que les cues siguin interminables.