FELICITATS PANDAAAAAAAAAA!!!!

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14662
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

#16

Entrada Autor: r5004 » ds. des. 02, 2006 11:28

No és pas per tocar la pera, però aquest matí m'estava llegint les normes del fòrum (després de 15 missatges :lol: ) i aquest post, fil, thread (digues-li com vulguis) incompleix les normes:

A l'apartat "Normes d'ús general" diu:
No obris temes per tractar assumptes personals amb un altre usuari o preguntes destinades a un únic usuari. Fes servir el sistema de missatgeria privada (mp).
Si us hi fixeu, jo mateix estic incomplint les normes al publicar aquest missatge. En el mateix apartat diu:
Pseudomoderació 1: No contestis a temes publicats només per dir que no es compleixen les normes. Sisplau, ja tenim als moderadors per això. Si creus que hi ha algun usuari que ha trencat alguna regla del fòrum avisa a un moderador mitjançant un missatge privat.
No estic pas demanant que es borri el post, simplement m'ha semblat curiós. Alló que passa a vegades, estàs llegint alguna cosa i se t'encén la bombeta. :idea: :D

Ehhh.... de bon rollooo !!! :wink:


"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#17

Entrada Autor: Ayu » ds. des. 02, 2006 13:51

També al final et diu que:
Aquestes normes han estat plagiades ...... vull dir adaptades de les normes del forum d'Animelliure.
Així que no hi facis massa cas, no som tant estrictes :p
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#18

Entrada Autor: Petiso » ds. des. 02, 2006 13:55

Ens han descobert ..... hem de començar a plantejar-nos eliminar els elements dissidents. Vull dir, quants dies banejem al r5004 ?? :twisted:

Adéu !

PD: Es broma .....

PD: Ara en serio .....aquesta norma està feta per evitar que es parli de un tema privat sense consentiment del implicat. En principi si l'implicat no es queixa (que es el cas), doncs no passa res.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14662
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

#19

Entrada Autor: r5004 » ds. des. 02, 2006 14:36

No si per mi cap problema, però mentre anava llegint les normes anava "lligant caps" :!: :idea: :twisted:

Personalment crec que més que seguir unes normes determinades, el que cal és una mica d'ordre, respecte i bon rollo !!!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

_sheik_
Entrades: 12
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 18:35
Status: Desconnectat

#20

Entrada Autor: _sheik_ » dt. des. 05, 2006 16:27

Haha peti, vaig tard pero felicitats xD 8)

Avatar de l’usuari

Autor del tema
clau
Entrades: 41
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 12:08
Ubicació: a caseta
Status: Desconnectat

#21

Entrada Autor: clau » dt. des. 05, 2006 18:30

mare de deu...on s'es vist..?? en un post d'aniversari posar normes...si esque...xD. Noi..tant aqui com a animelliure es passen aixo pel forro, perque sera que no hi han post amb pagines de dues persones floodejant...

Avatar de l’usuari

Autor del tema
clau
Entrades: 41
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 12:08
Ubicació: a caseta
Status: Desconnectat

#22

Entrada Autor: clau » dt. des. 05, 2006 18:31

pero que borde que sooooooooc!!!! no nava en to borde el missatge aquest eeh!!! xD

Respon