[Queixes] Wrong Turn

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

[Queixes] Wrong Turn

#1

Entrada Autor: Adrià05 » ds. nov. 20, 2021 16:45

Ostres, em pensava que era 100% remux i veig que els àudios han estat convertits a AC3. A veure si trobo un remux real i puc obtenir els DTSHD-MA.



Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#2

Entrada Autor: Hakyra » dg. nov. 21, 2021 20:04

Quin sentit té fer un BDRemux si després converteixes els àudios a AC-3??
és perdre el temps XD
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


xagasa
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:45
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#3

Entrada Autor: xagasa » dl. nov. 22, 2021 0:55

El sentit es que el BDremux es america y els audios de filmin crec que no ha sortit encara en fisic. Qui no li agradi que no la descarregui.
Crec que be a ser mes o menys com el senyor dels anells el retorn del rei rakuten oi?
Si algu compra el bluray hi comparteix els dts genial.
Salut. :mrgreen:


hommer2013
Entrades: 3
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 6:34
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#4

Entrada Autor: hommer2013 » dl. nov. 22, 2021 5:46

xagasa ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 0:55
El sentit es que el BDremux es america y els audios de filmin crec que no ha sortit encara en fisic. Qui no li agradi que no la descarregui.
Crec que be a ser mes o menys com el senyor dels anells el retorn del rei rakuten oi?
Si algu compra el bluray hi comparteix els dts genial.
Salut. :mrgreen:
Acabo de baixar el muntatge i és un desastre tot. Quan un fa algun muntatge ha de comprovar el seu material i sobretot el resultat.

* Àudio Castellà: AC3 448kbps 2.0
* Àudio Català: AC3 448kbps 5.1 (totalment descompensat ja que té canals invertits de sentit i impossible de reparar ja que és una fallada de filmin en estar alterats i mal empaquetat)
* Àudio Engonals: AC3 192kbps 2.0 (ademas és el del comentari director)

A més filmin emet els àudios en AAC 320kbps així que aquesta reconversió a 448kbps no té lògica.

I contesto aquest missatge en llegir aquesta frase del "" uploader/muntador "" :
xagasa ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 0:55
Qui no li agradi que no la descarregui.
No és de molt bon company aquesta forma crec jo.
xagasa ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 0:55
Crec que be a ser mes o menys com el senyor dels anells el retorn del rei rakuten oi?
I no senyor meu, res a veure amb el treball d'altres company amb el SENYOR DELS ANELLS, perquè aquí un servidor i una altra gent involucrada va comprovar bé el material i es va fer un treball de muntatge i sincronització estupenda.

No és per res però això no té ni la qualitat ni decència d'estar en totsrucs.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#5

Entrada Autor: Adrià05 » dl. nov. 22, 2021 7:50

hommer2013 ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 5:46
No és per res però això no té ni la qualitat ni decència d'estar en totsrucs.
Tampoc ens passem xD Només ha faltat especificar-ho una mica millor per no donar a la confusió amb el tema d'on provenen els àudios i vídeo i un descuit amb la VO, res més


hommer2013
Entrades: 3
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 6:34
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#6

Entrada Autor: hommer2013 » dl. nov. 22, 2021 8:14

Adrià05 ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 7:50
hommer2013 ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 5:46
No és per res però això no té ni la qualitat ni decència d'estar en totsrucs.
Tampoc ens passem xD Només ha faltat especificar-ho una mica millor per no donar a la confusió amb el tema d'on provenen els àudios i vídeo i un descuit amb la VO, res més
Com que només un descuit de no especificar ?
El català no esta bé, els canals estan incorrectes moguts de lloc i no té solució.
Després el castellà 2.0 existint en 5.1 i el que ja comentes de l'àudio engonals.

I no era la meva intenció criticar, però crec que sobrava aquesta frase de "Qui no li agradi que no la descarregui."
Això em va posar malalt i per això comenti la meva opinió.

Gràcies

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#7

Entrada Autor: Adrià05 » dl. nov. 22, 2021 14:03

hommer2013 ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 8:14
Com que només un descuit de no especificar ?
Em referia al fet que, si ho hagués especificat, jo directament ni l'hauria baixat, perquè no només els àudios no eren del Bluray, sinó que conec els problemes dels 5.1 de Filmin.

Que és una xapussa? Sí, però no es pot privar a una persona de compartir material. Se li comenta (com has fet) i després ja recaurà sobre l'autor si vol corregir-ho o no.

Per part meva disposaré del Bluray la setmana que ve i ja tinc preparat un muntatge BDRip.


xagasa
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:45
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#8

Entrada Autor: xagasa » dl. nov. 22, 2021 15:59

Per tots aquest desagreits si no ho trobeu be compreu el bluray i parlant de xapuses sembla que estem venent un producte i si no recordeu us ho dic es una web de pirateria.
Recentment un amic ha trobat vhs de grabacions en catala a les golfes pero nanai a mal agreits no els comparteixo ni els mocs.
Bye bye Xulitoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos.


xagasa
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:45
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#9

Entrada Autor: xagasa » dl. nov. 22, 2021 18:18

hommer2013 ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 8:14


I no era la meva intenció criticar, però crec que sobrava aquesta frase de "Qui no li agradi que no la descarregui."
Això em va posar malalt i per això comenti la meva opinió.

Gràcies
Vols un mocador si te fet plorar.? Sort que no era intencio de criticar. :mrgreen:

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Queixes] Wrong Turn

#10

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 22, 2021 18:28

En serio, si no us agrada alguna "release", sigui pel que sigui: no us la baixeu!
Així de fàcil!

I si creieu que podeu aportar alguna cosa constructiva, doncs intentem que sigui això: constructiva!

PD: us adoneu que esteu fent el mateix que criticàveu del kivar?
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#11

Entrada Autor: Adrià05 » dl. nov. 22, 2021 19:11

Petiso, a part que s'hauria de canviar el títol i treure BDRemux per no confondre a la gent (perquè no ho és), aquests problemes haurien de ser-hi presents al post:
hommer2013 ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 5:46
* Àudio Castellà: AC3 448kbps 2.0
* Àudio Català: AC3 448kbps 5.1 (totalment descompensat ja que té canals invertits de sentit i impossible de reparar ja que és una fallada de filmin en estar alterats i mal empaquetat)
* Àudio Engonals: AC3 192kbps 2.0 (ademas és el del comentari director)


Xagasa, no vinguis amb ploranera, ja sabem que robes material dels altres i te'l poses al teu nom.


xagasa
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:45
Status: Desconnectat

Re: [DD] Wrong Turn (2021) [BDremux 1080p] -Català , Castellà i English+Subs- By Xagasa Rapadoso

#12

Entrada Autor: xagasa » dl. nov. 22, 2021 19:38

Adrià05 ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 19:11
Xagasa, no vinguis amb ploranera, ja sabem que robes material dels altres i te'l poses al teu nom.
Els audios de Albert wesker no tels tenia de demanar a tu precisament ho vaig fer al seu propietari.
Ara et fotare un bon zasca.

''COM ES QUE AQUI VAS DE CATALANISTA Y A ALTRES WEBS ET RIUS DELS CATALANS''

Per cert molt lleig lo de la foto que vas posar a animelliure clavantem un ganibet encara fas parides d'aquestes amb la gent????

M'oblidaba tambe de les captures de movil que vas pujar a animelliure on et reies amb un altre de que jo tinc depresio.
HO TROBES BE TU FER AIXÒ I TRACTAR LA GENT AIXI?
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 22, 2021 19:53, en total s’ha editat 4 vegades.


xagasa
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:45
Status: Desconnectat

Re: [Queixes] Wrong Turn

#13

Entrada Autor: xagasa » dl. nov. 22, 2021 19:40

Petiso ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 18:28
En serio, si no us agrada alguna "release", sigui pel que sigui: no us la baixeu!
Així de fàcil!

I si creieu que podeu aportar alguna cosa constructiva, doncs intentem que sigui això: constructiva!

PD: us adoneu que esteu fent el mateix que criticàveu del kivar?
Si no tenen educacio que hi vols fer no te cap sentit perdre el temps amb gent com aquesta.
Sempre criticant i rebuscant.

Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [Queixes] Wrong Turn

#14

Entrada Autor: Hakyra » dl. nov. 22, 2021 21:33

Però a veure Xagasa, si tu dius que és un BDRemux, ens baixem 30GB i després descobrim que els àudios no només provenen de Filmin, sinó que a sobre estan en mal estat i tu no has indicat enlloc d'on provenien al post, doncs és normal que ens enfadem. No costa res indicar d'on provenen els àudios, qui t'els ha cedit (si es el cas) i la seva qualitat al post, de veritat, t'estalvies molts maldecaps si ho indiques.

Lo del senyor dels anells que has dit abans no és el mateix, ja que en si que és cert que la tercera surt de RakutenTV perquè és l'únic lloc on és troba, però la 1 i la 2 fem servir els àudios del DVD i VHS que ens vam matar a aconseguir, (literal que em vaig tirar mesos a wallapop i a tendes de segona ma buscant DVD's i VHS per obtenir l'àudio en català, i si no arriba a ser per l'ajuda de altres usuaris mai hauríem pogut aconseguir l'àudio de la 1), bàsicament oferim l'àudio en català en la seva màxima qualitat possible.

i com has dit abans, si, això no és un producte que es vengui i estem en una web de "pirateria" però malgrat això, no s'està de més intentar fer les coses bé, o inclús millor que les companyies que ens intenten vendre aquests productes.

I siusplau, això de disposar de material inèdit en cintes VHS i decidir no compartir-les perquè ens hem queixat del que has fet en aquest post no té sentit i és estúpid, al final fes el que vulguis, al capdavall les cintes són teves i ets lliure d'escollir, però és que no ens queixem per vici, simplement t'hem comentat que el que has fet en aquest release és estúpid i no cap ni peus.
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 22, 2021 21:52, en total s’ha editat 1 vegada.
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [Queixes] Wrong Turn

#15

Entrada Autor: Hakyra » dl. nov. 22, 2021 21:41

Petiso ha escrit:
dl. nov. 22, 2021 18:28
En serio, si no us agrada alguna "release", sigui pel que sigui: no us la baixeu!
Així de fàcil!

I si creieu que podeu aportar alguna cosa constructiva, doncs intentem que sigui això: constructiva!

PD: us adoneu que esteu fent el mateix que criticàveu del kivar?
Aquí no hi estic d'acord, si a mi no m'haguessin cantat les 40 als meus primers posts que vaig fer a Animelliure o TotsRucs per alla el 2018 encara seguiria fent bestieses, vaig decidir escoltar i entendre que feia malament i perquè em cantaven les 40 i amb això, millorar i preguntar que feia malament, i estic bastant content que ho fes sincerament, perquè ara me'n adono que feia bestieses com agafar àudios de Mecanoscrit en mal estat o simplement passar-me pel forro la qualitat del vídeo sense tenir en consideració la qualitat de l'àudio o de si exisitia una versió millor.

Tampoc estic d'acord amb lo del Kivar, ell es queixa que vol que tots els "releases" que fem siguin a la mida que a ell li vagin bé, nosaltres ens hem queixat del que ha fet en Xagasa no té sentit, no és el mateix.
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Bloquejat