[Queixes] Wrong Turn

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.

xagasa
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:45
Status: Desconnectat

Re: [Queixes] Wrong Turn

#16

Entrada Autor: xagasa » dl. nov. 22, 2021 22:28

No et prenguis malament pero a mi me les canta 40 vegades el convido a un cafe y en 5 min li vaig baixar els fums.
Hi ha gent molt xula darrera un monitor quan a davant no diria res i es faria caca al pantalons.
Tambe es pot orientar a algu sense arribar a insults , rialles , riures per malalies o arribar a amençar per fer la gracia.

Jo vaig coneixer aquesta web fara uns 15 anys un usuari que compartia es de la meva mateixa poblacio i em va informar de la web.
Per aquell moment donava gust bona gent , bon ambient. La web s'esta convertint amb gent que miren de trepitjar als nous i ser els deus de la web.
Jo crec que ja inclus van de superiors del propi moderador de mes rang de la web.
Crec que es Petiso. Vigila qualsevol dia et canviara el nom de la web i nomes sera per persones VIP. (TEMPS AL TEMPS)
Pot semblar un acudit però el rellotge ja ha fet una conte enrrera desde fa temps gent farta que ja ha marxat i mala moderacio i fan els ulls mas grossos.

Lo mal del tema es els llepa c... que surten donant suport a aquest tipus de gent TOXICA que creuen que es bo donar soport continuant dits insults iniciats per tal tipus.
Es vergonyos arribarse a vendre per 4 pelis i posarse al mateix sac.




xagasa
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:45
Status: Desconnectat

Re: [Queixes] Wrong Turn

#17

Entrada Autor: xagasa » dl. nov. 22, 2021 22:47

Acabo de reportar a moderacio això.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=13127

Si aqui ja no feu algo ja es que paseu de tot. Imagino que podeu veure qui ha sigut pel mail o IP.

CONSELL ENCARA QUE SIGUI PER UN MAIL FICTICI HO HA FET DESDE LA MATEIXA IP.
Podrieu fer el favor de bloquejarli el acces IP A AQUESTA WEB.

donarieu un pas endavant a gent descartant gent TOXICA.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Queixes] Wrong Turn

#18

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 22, 2021 23:13

Bloquejo el tema .... no te sentit!!

Ja parlarem els moderadors a veure que fem ..........
Imatge Imatge

Bloquejat