extintor ha escrit:a veure... amb por pq se'm tirareu al coll.. però he de dir que a mi m'està bé que deixin l'icona de l'edat, ara bé, hauria de ser petitona, semitransparent i que no molestés!
Pq? em poso del cantó dels pares (i no pares) que els agrada saber si el programa que fan és apte pels seus fills o no...
Ja sé que per capturar és una mè, però què hi farem... se suposa que TVC vetlla pels seus espectadors, no pels seus ripejadors...
Jaja, no tranquil·la, ja et pots treure les mans del coll...

Sí, en part tens raó, i si ho fan amb les pelis o sèries per majors d'edat ho entenc, però amb 13 anys, crec que durant 30 segons (si m'apures, vinga va, un minut!) ja n'hi ha prou.
Esclar que moltesta molt als ripejadors, però crec que com a espectador també ha de molestar. A més, la icona està a l'altra banda del logo, i per molt que sigui semitransparent, cony, fot nosa allà dalt. Si ho fessin només amb les sèries per adolescents o nens, mira, encara ho mig-entenc, però que ho posin a un documental del 33... nosé nosé.
Crec que els pares que vulguin prohibir la televisió als seus fills ja saben més o menys que han de veure, i crec, per exemple, que si un nen de 10 anys es mira "Ventdelplà" no li passarà res.
La pantalla ha d'estar neta, amb el logo i punt. Ja em molesta que de tant en tant fotin les promos a la part inferior esquerra, però es que això ja és massa! Al final fotran el ticker del 3/24 a tots els canals.
Salut d'un ruc emprenyat (com em fixo amb aquestes coses, eh!),
Gerard