Adéu, 2019, i adéu-siau.

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Adéu, 2019, i adéu-siau.

#1

Entrada Autor: kivar » dj. gen. 02, 2020 11:08

Bon dia,

Moltes felicitats a tots. Espere que heu passat un bon Nadal, un bon Any Nou, i que els Reis Mags siguen generosos dilluns que ve.
Fa temps que estic en esta web. Fa molt de temps que he conegut molta bona gent aquí. Fa molt de temps que portem veient com TV3 va estrenant pel·lis, i, poc després, la tenim disponible per a poder vore-la a voluntat, quan i on ens dóne la gana. Fa molt de temps que som una gran comunitat de parla catalana. Jo sóc valencià, i agraisc la bona acollida que m'heu donat amb vosaltres.

Vaig començar a descarregar quan les pelis ocupaven 700 MB, i les séries 300-350 MB. Ha plogut molt des de llavors. Hem vist apareixer el HD i el 4K. I he anat al·lucinant veient com cada pel·lícula cada vegada ocupa més i més GB. Ara he de dir prou, i retirar-me cortésment. Entre al web Totsrucs des de fa tants anys, que ho faig sense adonar-me'n. Però cada volta que entre últimament i veig que cada pel·lícula ocupa 16, 20 GB... fa que em siga impossible continuar aquí amb vosaltres. Jo no sóc tan exigent amb la qualitat. A mi m'agrada vore cinema en català. I si la pel·lícula m'agrada, gravar-la a un Bluray. I cada Bluray em caben unes 9 pel·lícules amb una qualitat decent. Amb vosaltres, només em cap 1 pel·lícula amb sort.

M'he adonat que Totsrucs ja no és un web per a mi. És com ser pobre i vore que estàs en un palau de reis...
Ja no em descarregue res de vosaltres. És com un quiero y no puedo... No puc gastar 20 GB en una sola pel·lícula. M'agradaria poder, però no puc.

Per tot això volia agrair a tots la bona voluntat amb que heu anat publicant les séries, les pel·lis, els documentals, l'animació... Moltes gràcies a tots per el gra de sorra que heu anat ficant. Però veig que este no és el meu lloc ja... A tots, moltes gràcies per tots estos bons anys. Tot arriba al seu final, i este és el final de totsrucs per a mi...

Una abraçada a tots.



Respon