Quin canal vau veure les campanaes ??
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16306
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Quin canal vau veure les campanaes ??
Hola !
Doncs això ... a quin canal vau veure les campanades ?
Naltrus a la sexta ... mes que res per evitar la cutrada de TV3 i el consolador agbar.
Adéu !
Naltrus a la sexta ... mes que res per evitar la cutrada de TV3 i el consolador agbar.
Adéu !
-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Home, és que ningú va riure amb el 'corbata.sí, corbata.no' del Pellicer?naroatna ha escrit:També a la "teva", el primer cop que els hi veia des de fa força temps i realment molt "soso" tot plegat.
O el diàleg Sans-Pellicer:
S- Escolta, ets el de veritat o el Latre?
P- Sóc l'altre
No hi ha res com l'humor de la terra
Per cert, algú va mirar alguna altra? Potser les altres cadenes encara ho varen fer pitjor...
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Hòstia sí, em van semblar tan patètic aquest parell d'"acudits" del Pellicer... que penós déu meu...a.xaus ha escrit:Home, és que ningú va riure amb el 'corbata.sí, corbata.no' del Pellicer?naroatna ha escrit:També a la "teva", el primer cop que els hi veia des de fa força temps i realment molt "soso" tot plegat.
O el diàleg Sans-Pellicer:
S- Escolta, ets el de veritat o el Latre?
P- Sóc l'altre
No hi ha res com l'humor de la terra
Per cert, algú va mirar alguna altra? Potser les altres cadenes encara ho varen fer pitjor...
Jo el vaig veure a TV3 com cada any i també em faig fotre un lio amb els quarts i les campanades... i no m'havia passat mai!
Salut!
Gerard
Ufff jo tb ho vaig mig veure a TV3 i pel que veig no va pas ser cosa meva això de la descomptada a la campanada número 9, jejeje...
De tota manera crec que no podem pas demanar gran cosa d'unes campanades, facin el que facin no pot ser res gaire atractiu, 12 segons no donen per gaire res i crec que com més volen innovar més la pifien... Perquè ja n'han arribat a fer de coses rares (i a sobre aquest any ens les van anar recordant)
Però el que compta: BON ANY A TOTHOM! que ja hi som
De tota manera crec que no podem pas demanar gran cosa d'unes campanades, facin el que facin no pot ser res gaire atractiu, 12 segons no donen per gaire res i crec que com més volen innovar més la pifien... Perquè ja n'han arribat a fer de coses rares (i a sobre aquest any ens les van anar recordant)
Però el que compta: BON ANY A TOTHOM! que ja hi som
-
- Entrades: 336
- Membre des de: dj. nov. 09, 2006 14:59
- Ubicació: Pla de l'Estany
doncs jo estava amb les amigues, i 3 d'elles volien mirar tele 5 perquè sortien els d'escena de matrimonio, i jo tv3 perquè sempre he fet les campanades allà i aquest any també volia, miraculosament vaig guanyar jo.
Sobre els quarts... també ens vam ben liar, de sobte ens vam trobar dels 4 minuts que marcaven de compte enrere per les 12 a els quarts, i per poc ens equivoquem.
jo a la cinquena campanada vaig haver de parar perquè ens vam posar a riure i era o parar o ofegar-se xDDD
Sobre els quarts... també ens vam ben liar, de sobte ens vam trobar dels 4 minuts que marcaven de compte enrere per les 12 a els quarts, i per poc ens equivoquem.
jo a la cinquena campanada vaig haver de parar perquè ens vam posar a riure i era o parar o ofegar-se xDDD
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Re: Quin canal vau veure les campanaes ??
Aquest matí he vist les de laSexta, van estar bé, però he llegir per alguns llocs que eren gravades... home, si se sap que són gravades crec que perden bastanta màgia... aquí les teniu:Petiso ha escrit:Hola !
Adéu !
Salut!
Gerard