Bon Nadal

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Bon Nadal

#16

Entrada Autor: MetalHead » dl. gen. 05, 2015 18:48

lopere ha escrit:Metalhead, m'he emocionat sentint la teva bonica veu :wink: per altra banda la naro i el PIZARRIN han sortit molt afavorits
Gràcies, lopere. Em va semblar bonic fer-vos un missatget de nadal (com el rei xDDD).


There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Bon Nadal

#17

Entrada Autor: Petiso » dt. gen. 06, 2015 3:41

MetalHead ha escrit:Gràcies, lopere. Em va semblar bonic fer-vos un missatget de nadal (com el rei xDDD).
Ui doncs vigila, que si fas com el rei, ho hauràs de fer cada any !! :twisted: :twisted:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Bon Nadal

#18

Entrada Autor: MetalHead » dt. gen. 06, 2015 20:54

Petiso ha escrit:
MetalHead ha escrit:Gràcies, lopere. Em va semblar bonic fer-vos un missatget de nadal (com el rei xDDD).
Ui doncs vigila, que si fas com el rei, ho hauràs de fer cada any !! :twisted: :twisted:
Jajajajaja prenc nota!
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”


Autor del tema
Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Bon Nadal

#19

Entrada Autor: Ferriol » dv. gen. 09, 2015 11:33

Ostres!! em arribat a un "nivell superior", ara tenim veu!!
Molt tendre la nadala :wink:
MetalHead ha escrit:- Cascs amb micro Logitech, a paraules de mon pare "res a veure amb la merda dels xinos que fas servir" xDDDD
Ton pare té raó, amb aquest casc i aquesta veu... a Catalunya Ràdio. Terribas, Coppulo tremoleu!!
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Bon Nadal

#20

Entrada Autor: MetalHead » dg. gen. 11, 2015 2:03

Ferriol ha escrit:Ostres!! em arribat a un "nivell superior", ara tenim veu!!
Molt tendre la nadala :wink:
MetalHead ha escrit:- Cascs amb micro Logitech, a paraules de mon pare "res a veure amb la merda dels xinos que fas servir" xDDDD
Ton pare té raó, amb aquest casc i aquesta veu... a Catalunya Ràdio. Terribas, Coppulo tremoleu!!
Jajajajaja :P
Ja tenia una ràdio per internet. Erem 4 sonats posant metal i dient parides pel micro, però molt divertit. :mrgreen:
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Respon