Aquest home no em cau bé!!!!: Wert...

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Aquest home no em cau bé!!!!: Wert...

#1

Entrada Autor: rous » dv. març 22, 2013 15:48

Wert perseguirà les webs que ofereixin enllaços a continguts il·legals

L'avantprojecte de la reforma de la Llei de Propietat Intel·lectual preveu multes d'entre 30.000 i 30.000 euros
ARA

Madrid | Actualitzada el 22/03/2013 15:00

L'avantprojecte de reforma de la Llei de Propietat Intel·lectual presentada aquest divendres pel ministre de Cultura, Educació i Esport, José Ingnacio Wert, en el consell de ministres, proposa que la Comissió de Propietat Intel·lectual pugui "estrangular econòmicament" les pàgines web que tinguin continguts il·legals que atemptin contra la propietat intel·lectual demanant la col·laboració als anunciants perquè hi retirin la publicitat, així com a les empreses de pagament electrònic.

La reforma de la llei també pretén reforçar els mecanismes de control de les societats de gestió de drets d'autor per "garantir-ne la democràcia interna" i intensificar "la lluita contra la pirateria". Wert també vol revisar el concepte legal de "còpia privada".

El ministre proposa la possibilitat d'imposar multes quan les pàgines que ofereixen enllaços a continguts protegits per la llei incompleixin reiteradament les peticions de retirada dels continguts il·legals. Aquestes sancions administratives oscil·larien entre els 30.000 i els 300.000 euros i en cap cas anirien dirigides contra els usuaris finals d'internet.

Després del tràmit d'aquest divendres, el govern espanyol sotmetrà el text a la consulta de les comunitats autònomes, s'iniciarà un període perquè els sectors afectats opinin sobre el seu contingut i, posteriorment, es demanaran informes de diversos òrgans consultius.


ara.cat


Com ho veieu això?????


Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Jordana
Entrades: 681
Membre des de: dg. nov. 15, 2009 11:58
Status: Desconnectat

Re: Aquest home no em cau bé!!!!: Wert...

#2

Entrada Autor: Jordana » ds. març 23, 2013 1:22

Has vist el meu avatar?

Ho diu tot!
Imatge


geltrunenc
Entrades: 138
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 7:43
Ubicació: Vilanova i La Geltrú
Status: Desconnectat

Re: Aquest home no em cau bé!!!!: Wert...

#3

Entrada Autor: geltrunenc » ds. març 23, 2013 16:27

hola a tots, no sé si només empassa a mi, però intento entrar a la pàgina mecanoscrit.cat i em diu que està suspesa, potser que l'hagin tancat? em sembla molt que així serà

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Aquest home no em cau bé!!!!: Wert...

#4

Entrada Autor: MetalHead » ds. març 23, 2013 17:40

geltrunenc ha escrit:hola a tots, no sé si només empassa a mi, però intento entrar a la pàgina mecanoscrit.cat i em diu que està suspesa, potser que l'hagin tancat? em sembla molt que així serà
Jo sí que puc entrar. Torna-ho a intentar...
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: Aquest home no em cau bé!!!!: Wert...

#5

Entrada Autor: rous » dv. abr. 05, 2013 12:11

geltrunenc ha escrit:hola a tots, no sé si només empassa a mi, però intento entrar a la pàgina mecanoscrit.cat i em diu que està suspesa, potser que l'hagin tancat? em sembla molt que així serà
Noi!!!! què té a veure mecanoscrit.cat amb l'impresentable del Wert??? ja s'ho faran tu...
Units fem força!! ||*||

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!
Status: Desconnectat

Re: Aquest home no em cau bé!!!!: Wert...

#6

Entrada Autor: rous » dv. abr. 05, 2013 12:12

Jordana ha escrit:Has vist el meu avatar?

Ho diu tot!

L'avatar és molt guapo. :mrgreen: :mrgreen: Quan dispares el tret???? hahahaha no fallis ehhh
Units fem força!! ||*||

Respon