Missatge estrany a l'aMule

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
Her+
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 3:00
Status: Desconnectat

Missatge estrany a l'aMule

#1

Entrada Autor: Her+ » dj. feb. 14, 2013 14:57

Fa un moment he mirat aMule i, cosa xunga, hi havia un missatge dient que s'havia iniciat un xat a les 13:33 seguit de:
LAREFORMA: Què podries posar "Promeses de l'est" en "llançament"? Ets l'única font i la cua d'espera és de vertígen. Gràcies!!
Les coses catalanes les manting forces dies a Incoming - hi respost - afegint que Ni puta idea que vol dir Posar en llançament.
Naturalment, una hora després, el resultat ha sigut No s'ha pogut contactar amb l'usuaria.
Nois, el meu mal no vol sorolls, em podeu dir de que cony va tot això.

A) Promeses de l'est segueix al meu Incoming
B) Feia anys i panys que no rebia cap missatge i mai no n'havia respost cap.


És feliç qui mai s'atura a rumiar-ho

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#2

Entrada Autor: MetalHead » dj. feb. 14, 2013 16:09

Em sembla que en llançament vol dir que els hi dones prioritat. Quan els ruquets d'aquest forat pujen alguna cosa nova, la posen en "llançament", suposo que durant uns dies la tenen prioritzada, perquè és quan més ràpid es baixen les coses.

De totes maneres, espera que respongui algún entès xD
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#3

Entrada Autor: lopere » dj. feb. 14, 2013 18:48

Hola company!

Posar algun arxiu en "Llançament" és molt fàcil, fins i tot ho sé fer jo!! :mrgreen:

Te'n vas a l'eMule.
Cliques a "Compartits"
Busques el fitxer que vols. El cliques.
Aleshores AMB EL BOTO DRET del ratolí cliques i et sortirà un desplegable.
Cap a la meitat d'aquest quadre veuras que hi diu "Prioridad (Subida)"
Si t'hi poses veuràs que et dona una llista de 6 nivells de prioritat, entre ells "Lanzamiento"
Si el marques veuràs que a la llista, aquell arxiu ja hi diu "Lanzamiento"

Quan vulguis treure el "Lanzamiento" tornes a fer el mateix i tries una altra opció. Jo normalment els poso en "Auto" i l'eMule ja calcula automàticament la prioritat que li ha de donar.

Ja veuras que costa més d'explicar que de fer. No obstant si tens algún dubte m'ho dius.

Salut! :D
lopere


intrinsec
Entrades: 26
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 22:13
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#4

Entrada Autor: intrinsec » dj. feb. 14, 2013 19:43

lopere ha escrit:Hola company!

Posar algun arxiu en "Llançament" és molt fàcil, fins i tot ho sé fer jo!! :mrgreen:

Te'n vas a l'eMule.
Cliques a "Compartits"
Busques el fitxer que vols. El cliques.
Aleshores AMB EL BOTO DRET del ratolí cliques i et sortirà un desplegable.
Cap a la meitat d'aquest quadre veuras que hi diu "Prioridad (Subida)"
Si t'hi poses veuràs que et dona una llista de 6 nivells de prioritat, entre ells "Lanzamiento"
Si el marques veuràs que a la llista, aquell arxiu ja hi diu "Lanzamiento"

Quan vulguis treure el "Lanzamiento" tornes a fer el mateix i tries una altra opció. Jo normalment els poso en "Auto" i l'eMule ja calcula automàticament la prioritat que li ha de donar.

Ja veuras que costa més d'explicar que de fer. No obstant si tens algún dubte m'ho dius.

Salut! :D
lopere
Una pregunta: si poses l'arxiu en mode llançament, és com si fessis una compartició directa amb tots els usuaris que se'l descarreguin?

Hi ha una cosa que no l'entenc gaire. Descarregant uns arxius (els de Ciència Bàsica, Rough Science) trobo que, com a molt, hi han dues o tres fonts. Però quan vaig a 'Compartir' hi ha unes 15 o 20 peticions, i peticions acceptades. És estrany que només em constin 2 o 3 fonts quan hi ha moltes més peticions (peticions que suposadament descarreguen, i per tant també pugen).


Autor del tema
Her+
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 3:00
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#5

Entrada Autor: Her+ » dj. feb. 14, 2013 22:35

No penso fer res fins que un expert em garanteixi i'absencia total de conseqüències nefastes.
Tinc Jazztel 20 Mb. i vaig marcar la pujada a 100. Catastròfic, les baixades gairebé ofegades. Tampoc aconseguia mai ID Alta.
Sortosament vaig demanar ajut als cracks de [url]http://adslzone.net[/url] i ara tinc ID Alta, KAD OK, 50 Mb. de pujada i cap problema amb les baixades.
És feliç qui mai s'atura a rumiar-ho

Avatar de l’usuari

Jordana
Entrades: 681
Membre des de: dg. nov. 15, 2009 11:58
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#6

Entrada Autor: Jordana » dj. feb. 14, 2013 22:40

Vaja, vaja Her+

La xarxa és un mocador ... :D :D :D :D

El "LAREFORMA" que t'ha enviat el missatge he estat jo!! (sense saber qui era el receptor, clar)

Porto temps intentant baixar la peli l'única font que surt ets tu. La cua és kilomètrica.

Això del llançament és com diu el mestre documentalista i melòman lopere

Ara mateix t'afegiré a la llista d'amics, i, si fas el mateix, avançaré a la cua :mrgreen:

Una salutació!
Imatge

Avatar de l’usuari

Jordana
Entrades: 681
Membre des de: dg. nov. 15, 2009 11:58
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#7

Entrada Autor: Jordana » dj. feb. 14, 2013 22:49

Ara he provat de posar-te un missatge per confirmar-te la identitat, però em surt error en la connexió.
Més tard ho tornaré provar!

(per cert ara ja surt "cua plena" :) )
Imatge


Autor del tema
Her+
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 3:00
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#8

Entrada Autor: Her+ » dv. feb. 15, 2013 0:30

¿Qué cony és la llista d'amics?
Mira, tiro de Mint 14 Nadia Mate, tinc 71 tacos i malfio de la meva ombra.
És feliç qui mai s'atura a rumiar-ho

Avatar de l’usuari

Jordana
Entrades: 681
Membre des de: dg. nov. 15, 2009 11:58
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#9

Entrada Autor: Jordana » dv. feb. 15, 2013 11:03

Her+ ha escrit:¿Qué cony és la llista d'amics?
Mira, tiro de Mint 14 Nadia Mate, tinc 71 tacos i malfio de la meva ombra.
Et comprenc perfectament!! (Jo tampoc soc cap nen, precisament)

Això de la "llista d'amics" és una eina de la mula que permet que dos usuaris (o més) que es reconeixen com "amics" tinguin prioritat a l'hora de compartir els seus respectius arxius.
Clicant dues vegades a la barra del "progrés" de la baixada d'un arxiu, es desplega un llistat dels qui tenen demanat el teu arxiu. Si n'hi ha algún que vulguis afegir a la "llista d'amics" poses el cursor a sobre del seu nom i clicant amb el botó endret del ratolí surt una finestreta on, entre d'altres opcions, hi ha la d' "Afegir a la llista d'amics". Ciques a sobre i ja està.

No convé fer-ho a la lleugera, sense tenir ben identificat el sol·licitant, ja que hi ha els "clons" (algú que es posa el nom d'un altre) No fan mal però et xuclen els teus arxius amb prioritat.

Ah! Vaig llegir que havies tingut "overbooking" en les baixades. Jo les tinc a 16 (per recomanació de ADSL ZONE)

Salut, i si tens dubtes miraré de contestar-te (dins els meus minsos sabers!)
Imatge


Autor del tema
Her+
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 3:00
Status: Desconnectat

Re: Missatge estrany a l'aMule

#10

Entrada Autor: Her+ » dv. feb. 15, 2013 21:58

La la he posada en Llençament.
Passo de llistes d'amics.
Des que, ja jubilat, el meu fill em donà un PC de 2ª ma, vaig esborrar el Windoze i SuSe fou el sustitut. Desprès vinguè Ubuntu i ara Mint, sempre a nivell d'usuari doncs sóc un negat en informàtica.
No m'he pogut aclarir amb Debian.
Les compres ocasionals les condiciono al pagament per transferència ¡Impossibles patir un fishing!
Gràcies a Linux mai no he tingut un puto virus.
És feliç qui mai s'atura a rumiar-ho

Respon