DDR (Dance Dance Revolution)

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

DDR (Dance Dance Revolution)

Entrada Autor: Petiso » dj. juny 28, 2007 13:01

Hola viciats !

Pos res ..... post NO-oficial sobre el DDR :-p

Jo vaig començar pel desembre del 2006, quan que el "Pare Noel" em va portar una "alfombra" de ball pel PC. Per ser exactes la "Ignition 3in1 v2". Des de aleshores que no hi ha dia que no balli 1 o 2 hores.
Dec estar entre ..... 7 i 8 peus . Les cançons de 6 peus solen estar superades,i les de 7 i 8 .... em costen, però vaig fent :-p

Aquí podeu ficar els vostres "records", cançons preferides, etc etc :-)

------------------------------------------

Petit FAQ sobre el DDR:
+Que vol dir DDR?
Dance Dance Revolution, que en català seria: "Revolució del Ball Ball".

+Que necessito per jugar/ballar en un PC?
Doncs:
- El programa Stepmania. És el millor, i gratuït!
- Cançons preparades per l'Stepmania (mirar mes avall).
- Una pista o alfombra de ball. Per començar es recomana la "Ignition 3in1 v2", que és pot comprar a: http://www.hardcore-gamer.net/

+Ei, les captures vostres que veig son diferents i molen més, quin programa feu servir?
Doncs l'Stepmania igual :-)
Però amb un tema millorat .... entre altres coses veus els diferents nivells de peus d'una cançó sense tenir que anar canviant.

Te'l pots baixar d'aquí.
Aquest tema és una modificació/millora del tema "DDR SuperNOVA Beta2" feta per mi. Els canvis son que he eliminat unes animacions 3D que l'únic que feien era relentitzar-ho tot, i canviat el so de la roda que era infumable :-)

Per instal·lar-ho, només cal descomprimir el fitxer a la carpeta: \StepMania\Themes\
De forma que quedi: \StepMania\Themes\DDR SuperNOVA Beta2\un munt de carpetes i fitxers

Un cop copiat, obrir l'Stepmania i anar a "Options" -> "Appearance Options" i on diu "Theme" escollir: "DDR SuperNOVAbeta2".

+D'on em puc baixar cançons?
Links per baixar packs de cançons:
- http://www.ddrspain.com/
Anar a Downloads - Dance Dance Revolution i hi han (entre d'altres) 3 categories amb packs:
* KluiL & Elias Packs
* Packs oficiales del juego (official simfiles) (36)
* Packs no oficiales del juego (unofficial simfiles) (17)

- http://www.stepmaniamedia.com/
A baix a l'esquerra hi han un munt de packs.

- http://www.gp32spain.com/foros/showthread.php?t=32134
Els packs de KluiL & Elias en megaupload.

- http://www.otakusdream.com/downloads.htm#300
Packs de cançons d'anime.

+Quines cançons son millors per començar?
Per començar recomano el Pack: "Dance Dance Revolution 8th Mix -Extreme-" i el pack "Grupos conocidos" de KluiL & Elias.

+No hi han cançons en català?
Clar que si, les pots trobar aquí.

+Puc ficar cançons "meves" a l'Stepmania?
NO.
Les cançons han de portar els passos.

+Puc fer els passos per les cançons que m'agraden?
Si.

Opció fàcil. Generar els passos amb el programa DancingGorilla. Aquest programa li passes una cançó i te genera els passos segons anàlisis que fa de la música. El programa falla bastant, i quan funciona, els passos solen ser "fluixos".

Opció intermitja. Generar els passos amb el DancingGorilla, i un cop aconseguit el "timing" arreglar els passos amb l'editor propi que porta l'Stepmania.

Opció complicada. L'Stepmania porta un editor propi on es pot "timejar" i ficar els passos. Timejar no es una tasca fàcil quan comences ... però es una opció.

------------------------------------

Adéu !
Petiso l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2007 12:43, en total s’ha editat 2 vegades.

Imatge Imatge

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dj. juny 28, 2007 13:33

Precisament estava pensant de demanar-te que tornessis a obrir el post que havies fet a animelliure : P
Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dj. juny 28, 2007 13:41

Ayu ha escrit:Precisament estava pensant de demanar-te que tornessis a obrir el post que havies fet a animelliure : P
Great minds think alike !!

I no només l'he obert, sinó que l'he millorat.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dj. juny 28, 2007 19:48

Yeah ..... 8) 8) 8) 8)

Avui tenia el dia (en algunes cançons) i m'he fet amb AA la cançó Tsugaru (DS euromix 2) a 7 peus. :twisted: :twisted: :twisted:

Imatge

I lo que m'ha fotut més .... ha estat que el "good" ha estat a la última fletxa ..... GRRRRRR.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dj. jul. 26, 2007 12:44

Afegit a la FAQ:" +Ei, les captures vostres que veig son diferents i molen més, quin programa feu servir? "

Adéu !
Imatge Imatge

Respon