ps. Sort que no estic entre els 6 primers flooders

collons, si floodejo pq floodejo, si no ho faig pq no ho faig... (que sí, que per postejar fora l'offtopic no haig de floodejar, però no tinc gran cosa a aportar a la resta d'apartats...)Uzu ha escrit:pero si nomes vius al offtopic tu!mi-chan ha escrit:i després no ens dexieu floodejar???![]()
pos 'aprepareu-vos' que he acabat exàmens : P
així perquè poses 'ergo', com si l'offtopic fos conseqüència de floodejar? (no em serveix un 'clar, perquè s'ha agafat per costum que l'offtopic és per floodejar' perquè tu estàs defensant el contrari)Uzu ha escrit:ergo flodeixes que no vegis... [...]
no tingueu aquests errors conceptuals de offtopic = flood :-p
ja ens hi esforcem per seguir l'exemple dels moderadors ja...Uzu ha escrit:el que passa es que els moderadors som bona gent i us deixem floodejar, pero en teoria NO
per parts:mi-chan ha escrit:així perquè poses 'ergo', com si l'offtopic fos conseqüència de floodejar? (no em serveix un 'clar, perquè s'ha agafat per costum que l'offtopic és per floodejar' perquè tu estàs defensant el contrari)
si no diem ke no siguem flooders, sols que no només flodejem :-pmi-chan ha escrit:ja ens hi esforcem per seguir l'exemple dels moderadors ja...(cof 'joc flooder de les imatges' cof 'busquem la teva opinió' cof)
Uzu ha escrit:per parts:mi-chan ha escrit:així perquè poses 'ergo', com si l'offtopic fos conseqüència de floodejar? (no em serveix un 'clar, perquè s'ha agafat per costum que l'offtopic és per floodejar' perquè tu estàs defensant el contrari)
l'offtopic l'hem omplert de floodeig. fa temps.
l'"ergo fas flood", l'he posat avui, per tant el floodeig a offtopic ja l'havies fet.
que ja hagis fet flood a offtopic i que l'offtopic no naixes amb la intencio de ser un flood indiscrminat no implica que ara per ara no sigui aixo, un flood indiscrminat.
aixi que, t'equivoques, no he dit que offtopic sigui consequencia de floodejar en el teu cas, sino que offtopic es CAUSA del teu floodeig.
percert, ja que floodeixes i tal podries contestar quan et responen a un post teu i et pregunten alguna cosa, no creus? ja se que no seria flood i seria un post amb una mica de cap i peus, pero no crec ke faci mal.
si no diem ke no siguem flooders, sols que no només flodejem :-pmi-chan ha escrit:ja ens hi esforcem per seguir l'exemple dels moderadors ja...(cof 'joc flooder de les imatges' cof 'busquem la teva opinió' cof)
ara ke ja li vas demanar al petiso per entrar a l'estable podras postejar sense floodejar necessariament :-p