Hola. Sóc nou per aquí i...
-
Autor del tema - Entrades: 7
- Membre des de: dg. juny 10, 2007 16:02
- Ubicació: Tarragona Vehicle: Mégane GrandTour (pròximament Ford Mondeo)
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Hola. Sóc nou per aquí i...
... m'agradaria presentar-me. Em dic Jordi, tinc 13 anys, visc a Tarragona i sóc... bé... fan incondicional de Catalunya. Vaig descobrir aquesta web ahir, a l'eMule, descarregant-me coses vag veure la web aquesta i hi vaig entrar; no he dubtat a registrar-m'hi. Bé, sé com funciona el fòrum (vinc d'altres fòrums phpBB), però he vist algunes etiquetes que no hi eren; "Hide", "Center". Si em poguéssiu aclarir el seu funcionament... Bé, m'encanten les telesèries catalanes (en especial Ventdelplà, Herois i Polònia).
No "m'enrotllo" més. Que vagi bé i ... salut!
P.D: Com podeu veure a la meva signatura, m'encanten els cotxes (de fet, és l'única cosa que està al meu cap cada hora).
No "m'enrotllo" més. Que vagi bé i ... salut!
P.D: Com podeu veure a la meva signatura, m'encanten els cotxes (de fet, és l'única cosa que està al meu cap cada hora).
Un dels millors blocs de cotxes, llàstma que sigui en castellà... Motor Total
-
- Entrades: 739
- Membre des de: ds. feb. 24, 2007 12:11
- Ubicació: d'on sóc? o d'on vinc?
Re: Hola. Sóc nou per aquí i...
hola i benvingut!
jo no sóc cap experta, però et puc dir que 'hide' és per 'amagar' text (imatges o el què sigui) normalment per no fer visibles spoilers a primera vista, i has de clicar per veure què s'amaga, com per exemple això:
[hide]teòricament per llegir això has hagut de clicar... ara és quan he fet algo malament, no funciona i quedo de bé que no vegis...
[/hide]
jo no sóc cap experta, però et puc dir que 'hide' és per 'amagar' text (imatges o el què sigui) normalment per no fer visibles spoilers a primera vista, i has de clicar per veure què s'amaga, com per exemple això:
[hide]teòricament per llegir això has hagut de clicar... ara és quan he fet algo malament, no funciona i quedo de bé que no vegis...

-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
-
Autor del tema - Entrades: 7
- Membre des de: dg. juny 10, 2007 16:02
- Ubicació: Tarragona Vehicle: Mégane GrandTour (pròximament Ford Mondeo)
- Contacta:
No, més m'agradaria, el més gran que tinc és en escala 1:10. El que passa és que m'he acostumat a parlar com si fos meu... A la meva família hi ha un Renault, i pròximamen un Ford.Ayu ha escrit:Benvingut Castro!
Per cert, 13 anys i ja tens cotxe?
Que vagi bé!
Un dels millors blocs de cotxes, llàstma que sigui en castellà... Motor Total