El joc floder ... dels personatges de sèries !!!
Re: El joc floder ... dels personatges de sèries !!!
És Prison Break?No
El personatge : és una dona, va donar una filla en adopció, no és la protagonista principal
La sèrie : és americana, no l'han emès en català, estrenada a USA al 2005, respresenta l'època actual
PISTA: sèrie mèdica
Després de sopar me'n vaig i no tornaré fins dilluns a la nit osigui si no l'endevineu aviat això quedarà parat...ho sento
El personatge : és una dona, va donar una filla en adopció, no és la protagonista principal
La sèrie : és americana, no l'han emès en català, estrenada a USA al 2005, respresenta l'època actual
PISTA: sèrie mèdica
Després de sopar me'n vaig i no tornaré fins dilluns a la nit osigui si no l'endevineu aviat això quedarà parat...ho sento
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
És Cristina Yang (Sandra Oh) d'Anatomia de Grey?
És Cristina Yang (Sandra Oh) d'Anatomia de Grey?No, però sí que has endevinat la sèrie
La sèrie : Anatomia de Grey
La sèrie : Anatomia de Grey
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Dra. Isobel "Izzie" Stevens (Katherine Higl)
M'ho has fet buscar a la Wikipedia que no l'he vista aquesta sèrie (ni l'altre evidentment tampoc)
Si és correcta i ja ets fora, no passa res esperem a dilluns i descansem el joc i també en el mateix cas, Conrad si vols et cedeixo el torn.
M'ho has fet buscar a la Wikipedia que no l'he vista aquesta sèrie (ni l'altre evidentment tampoc)
Si és correcta i ja ets fora, no passa res esperem a dilluns i descansem el joc i també en el mateix cas, Conrad si vols et cedeixo el torn.

Moltes gràcies!
-
Creu-me que si em cedeixes el torn, que per mi perfecte en tocarà una molt, però que molt difícilnaroatna ha escrit:Dra. Isobel "Izzie" Stevens (Katherine Higl)

-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Per mi fet Conrad, espererem però a la Laithenea (de fet jo també tinc previst un cap de setmana força ocupat) 

Moltes gràcies!
Efectivament, era la Dra. Isobel "Izzie" Stevens (Katherine Higl)

Li tocaria a la Naroatna però com que us heu posat d'acord que continui en conradtgn, aviam aquest tan difícil...

Li tocaria a la Naroatna però com que us heu posat d'acord que continui en conradtgn, aviam aquest tan difícil...

-
La sèrie és americana?--->Sí
Personatge: Home
Sèrie: Americana
Personatge: Home
-
És moreno?--->Sí
Personatge: Home, moreno
Personatge: Home, moreno
-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
La sèrie s'emet actualment? (Malgrat ara sigui l'estiu)