Hi ha qui pagaria, o qui paga per això. Com diuen que parlin de tu ni que sigui....
A més, la cançó ja va ser feta per a fer riure a tots una mica, oi?

Doncs si, si algú ho ha conegut gràcies això .... benvingut sigui !!naroatna ha escrit:Aparèixer citat en mitjans de comunicació amb molt de share és bo per donar-se a conèixer, ni que sigui resultat de tocar algun tema de puntual i rabiosa actualitat, doncs sempre picarà curiositats que llavors hi aniran i veuran el que allà realment si cou.
Hi ha qui pagaria, o qui paga per això. Com diuen que parlin de tu ni que sigui....
Doncs si .... ni que a mi el que m'ha "dolgut" mes és lo de l'ortografia .... tampoc crec que ni hagin "tantes" com per enfotrse'n així.naroatna ha escrit:A més, la cançó ja va ser feta per a fer riure a tots una mica, oi?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sí això era sobrat i són força ximples al no recalcar lo vertaderament divertit o sigui la cançó, no pas l'ortografia que no és gens dolenta, sinó de vocabulari "lliure" i no pas "xapat" com el d'ells.Petiso ha escrit:
Doncs si .... ni que a mi el que m'ha "dolgut" mes és lo de l'ortografia .... tampoc crec que ni hagin "tantes" com per enfotrse'n així.
Adéu !
Quin poc respecte a l'autoritat no? xDPetiso ha escrit:Tret del diari "freqüència" (abril/maig 2008):
Potser hi han massa detalls ....
Adéu !
A mi m'agraden tots els navegadors...Petiso ha escrit:Molt bona: If browsers were women