jo posaré a parir el Polonia, cada cop en ralla mes.Les baixes d'alguns actors com el Burno Oro es nota moltissim, i trobo que cada cop van mes pel seu aire i parodien menys la realitat.I sobretot, prou de gags de la familia reial, a part de que les imitacions no fan ni gracia, no té sentit fer cada porgrama un gag quan no son actualitat.
I ja k parloo del Polonia ara em ficaré amb el Crackovia, el fet de no tenir gaires personatges per imitar el pot fer rallar ben aviat, i treure aquest ire fresc que aportava en els primers programes.Per exemple: cal fer el gag del Tamudo? k es sempre el mateix, igual k amb el Laporta k cansa fer ungag seu o del Nuñez.En realitat hi ha tants pocs personagtes k al final tot serà el mateix i acabará casant.I sobretot, el tema Cruyff-Reixach per mi es indofrible, i mes quan fan aquells riures estupids tan previsibles, quan surt aquest gag sempre deixo de veure el programa, com quan feien la part final del Polonia amb el Maragall(personatge k mai m'ha fet gracia)
Es la meva opinió pero a mi els dos programes cada cos m'agraden menys
TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...
-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...
A mi del Crackovia em cansa, i molt, el Laporta. No fa gràcia i a més estiren el gag innecessàriament.
Del Polònia no estic del tot d'acord. Potser sí que es nota la baixa del Bruno Oro, però han incoroporat novetats, per mi ja fonamentals, com el gran Tomàs Molina o la Raquel Sans. Tot i que pel paper del Mas jo hauria apostat pel gran Albà, que ja l'imitava al Set de Nit.
Del Polònia no estic del tot d'acord. Potser sí que es nota la baixa del Bruno Oro, però han incoroporat novetats, per mi ja fonamentals, com el gran Tomàs Molina o la Raquel Sans. Tot i que pel paper del Mas jo hauria apostat pel gran Albà, que ja l'imitava al Set de Nit.