El joc floder ... de les Imatges !!!
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Re: El joc floder ... de les Imatges !!!
M'estic perdent. He de suposar que el ciclista aquest és periquito?. I això d'un ciclista i una rateta amb formatge no sé com lligar-ho tampoc

-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
El ciclista és en "Perico" Delgado (Pedro Delgado Robledo)Ermesenda ha escrit:M'estic perdent. He de suposar que el ciclista aquest és periquito?. I això d'un ciclista i una rateta amb formatge no sé com lligar-ho tampoc![]()

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
L'has clavadanaroatna ha escrit:El ciclista és en "Perico" Delgado (Pedro Delgado Robledo)Ermesenda ha escrit:M'estic perdent. He de suposar que el ciclista aquest és periquito?. I això d'un ciclista i una rateta amb formatge no sé com lligar-ho tampoc![]()
i la rateta és en Rémy de Ratatouille. A mi m'ha semblat que les imatges lligaven, el color groc del mallot i el del formatge, l'expressió de les seves cares, els ulls, la mirada, el Tour de França que en Perico Delgado va córrer una colla d'anys i el Paris de Ratatouille, no ho sé...
![]()

Ostres, naro, vist així, lliga perfectament. És que no tinc ni idea de ciclisme
I segur que també hi ha una bona relació entre l'anell i en Nadal i entre en Nadal i un gosset

I segur que també hi ha una bona relació entre l'anell i en Nadal i entre en Nadal i un gosset

-
Erme, el gosset és un Yorkshire-terrier, fashion, eixerit, ben clenxinat, en un posat de portada de revista i una mirada que ...Ermesenda ha escrit:Ostres, naro, vist així, lliga perfectament. És que no tinc ni idea de ciclisme![]()
I segur que també hi ha una bona relació entre l'anell i en Nadal i entre en Nadal i un gosset![]()

Moltes gràcies!
Hola, doncs...l'anell és un antic rellotge, aquestes més rebuscades, m'encantant. Ara una de clara.

Salut i sort

Segur que parles del gos?naroatna ha escrit:en un posat de portada de revista i una mirada que ...![]()
![]()

Segur que li trobareu la realció
-
És clar que sí, també !Ermesenda ha escrit:Segur que parles del gos?![]()

Moltes gràcies!