Grans videos del Youtube
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Re: Grans videos del Youtube
"Boig per tu" per fer un "You'll never walk alone"?. Doncs l'Arús ja ho havia fet
-
Aquest el van treure un vespre del 1993 a tv3, em sembla que al basketmania, i fins i tot el van repetir al Telenoticies la mateixa nit i encara se'm posa la pell de gallina cada cop que el veig. Me'n recordo que el comentarista va avisar al començament del programa que preparessim els videos per enregistrar aquesta meravella i encara el tinc guardat en una cinta VHS.
Avui en dia encara em cau la baba amb les esmaixades perféctament sincronitzades amb la música i en slow motion, de pitet, traca i mocadors:
Avui en dia encara em cau la baba amb les esmaixades perféctament sincronitzades amb la música i en slow motion, de pitet, traca i mocadors:
Michael Jordan ft. Berlin - Take my breath away
I jo hi afegeria ... pell de gallina. Quina cintura!, quin canvi de mans!. Si us plau!
Els bords del Youtube van treure de la llista un altre vídeo genial però amb la cançó "I believe I can fly". Espectacular!.
Els bords del Youtube van treure de la llista un altre vídeo genial però amb la cançó "I believe I can fly". Espectacular!.
Això no es basquet, és coreografia...dansa...màgia...
I pantalons curts i no els ridículs d'ara que porten els jugadors de basquet i futbol.
I pantalons curts i no els ridículs d'ara que porten els jugadors de basquet i futbol.
Salut i sort

-
Això és el que, els de trànsit, en diuen un punt negre... i jo en dic desballestament de cotxes aka "xatarreria".javinglish ha escrit:Trata de arrancarlo pararlo por Dios....
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-