Ostres,
Es el que té treballar en un Arxiu ple de nitrats i acetats... ^^
Com cometre un assassinat?
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 78
- Membre des de: dv. maig 11, 2007 14:57
- Ubicació: A la frontera entre St Martí i Poble Nou
Assassinat perfecte: com desfer-se del cos
Ja sé que aquest tema és vell, però estic rellegint tot el fòrum per saber on m'he ficat i no m'he pogut estar de contribuir-hi a l'assassinat perfecte.clau ha escrit:Amb el cos...mmmmm...nse nse...ja vurem lo que fai
Com matar encara no l'he trobat, però desfer-me del cos és fàcil.
Necessitarem una olla a pressió de les grans, una destral, un bon joc de ganivets de cuina i un robot de cuina triturador (el Minipimer no, és massa senzill i s'escalfa de seguida).
Primer de tot desossem el cadàver. Després bullim tota la carn a l'olla exprés força estona, per aconseguir que quedi molt tova. Pels ossos necessitares un bon morter per fer-los farina.
Passem tota la carn pel triturador i l'afegim la farina feta amb els ossos.
Amb això hem aconseguit una base per fer canalons, ara només queda convidar a tota la gent de la feina (o qualsevol altre) a un dinar especial que tu els prepares amb canelons i ja t'has desfet del més gros.
Ah, si no t'agrada la carn humana, aquell dia no mengis primer, només postres.
"De cada deu persones que veuen televisió,... cinc...
són la meitat." Pierre Pérez Pitzner, La corchea y el orticón, interacción y propuesta
són la meitat." Pierre Pérez Pitzner, La corchea y el orticón, interacción y propuesta
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
Re: Assassinat perfecte: com desfer-se del cos
També els pots deixar en una excavació arqueologia (això si, que no demanin de fer un Carboni14 per intentar datar-lo<9><( ha escrit:Pels ossos necessitares un bon morter per fer-los farina.