TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.

TV3...?

Està en un mal moment, però és recuperarà aviat... no té res a veure amb la Terribas.
5
29%
Està perduda. Mai tornarà a ser la d'abans.
2
12%
La Terribas aconseguirà fer-la pujar de nou. Cares noves!
4
24%
Les audiències estan manipulades...
0
No hi ha cap vot
Quan la Generalitat posi els diners que toquen...
6
35%

Vots totals: 17

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: TV3: baixa, baixa, baixa, baixa, baixa...

Entrada Autor: conradtgn » dl. set. 01, 2008 18:32

Jo crec que hi ha programes que no haurien de treure mai, com són els 30 minuts, 60 minuts, entre línies, TN... Só aquest tipus de programes els que donen prestigi a TV3.

I per contra hi ha programes com el Club que es repeteixen massa, la única secció que en miro és la de la ciència amb Dani Jiménez Albiac. Ara que posar a un humorista com a presentador d'el Culb, bufff...

Crec que el faria rebifar TV3, és portar al Buenafuente altre cop a casa nostra :D

Si us hi fixeu, els matins de TV3, és (almenys per mi) el millor programa matinal que fan per la tele.

I de sèries, que s'acabi ja el cor de la ciutat i VDP, i que posin més temporades de 13 anys i un dia, i de Zoo, o majoria absoluta, per exemple. I les estrangeres les podrien posar a un horari més adequat i renovar-les una miqueta...

I algunprograma tipus Albert Casa's show o malalts de tele estaria mol be, per quan acabi els 25. :D

Vaja, sols és la meva humil opiniò.

Imatge

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38

Entrada Autor: amirro » dl. set. 01, 2008 19:06

Jo crec que el problema número 1 és que la Generalitat no aposta fort per una cadena, que entre d'altres molts objectius, hauria de ser un referent nacional i ara per ara no és més que la 'cadena autonòmica catalana'.
Per exemple, programes o sèries mítiques que mantenien a tots els catalans enganxats al televisor (Veïns), eren per les que de veritat s'ha d'apostar, no pas per donar continuitat a una trama més que morta com és la de 'El cor de la ciutat' o 'Ventdelplà'.
Una altre cosa molt important que crec que s'hauria de fer és comprar sèries amb molta pistonada arreu de l'Estat en els darrers anys com ara, 'Friends', 'Seinfield' o d'altres sit-coms que són i han estat d'èxit internacional que de ben segur tindrien succès en un horari ben estructurat.
També s'hauria d'apostar per d'altres sèries modernes i d'èxit i s'hauria de saber col·locar en les graelles com pertoca (sempre i quan ens treguéssim del mig a Ventdelplà, que ara per ara, estorba molt).
Tot això però, tal com he dit al principi és qüestió d'una manca d'interès per part d'aquesta Generalitat del PSOE, que ens està fent cada vegada una televisió més espanyola.

He dit : -P
Imatge
Imatge
Imatge

Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got

Entrada Autor: Sake » dc. set. 03, 2008 1:06

TV is DEAD.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 03, 2008 22:48

I que en dieu de la fuga de "talents" ??

Avui fent zaping, hem vist a la Monica Lopez (la millor presentadora del temps de TV3) ...... a TV1 !!!

I mires sèries de canals del pais vei, i tot son actors catalans, inclus productores catalanes. Lalola (productora i actors catalans) a antena 3, a TV1 "herederos", amb la Cristina Brondo ! i molts altres actors catalans.

Adéu !
Imatge Imatge

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dc. set. 03, 2008 22:58

jo aqui no puc opinar,ja que a la TV de qualsevol cadena li dedico ZERO minuts al dia,inclosos caps de setmana....i no es conya :roll:

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma

Entrada Autor: Linus » dc. set. 03, 2008 23:00

Petiso ha escrit:I que en dieu de la fuga de "talents" ??

Avui fent zaping, hem vist a la Monica Lopez (la millor presentadora del temps de TV3) ...... a TV1 !!!

I mires sèries de canals del pais vei, i tot son actors catalans, inclus productores catalanes. Lalola (productora i actors catalans) a antena 3, a TV1 "herederos", amb la Cristina Brondo ! i molts altres actors catalans.

Adéu !
Cert, Petiso. Igual que el nombre de catalans als JJOO... :roll: Ara imagina't que aquest procés s'acaba d'invertir i arriba a tv3 una onada massiva de presentadors castellans... :mrgreen: :lol:
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 03, 2008 23:10

axis ha escrit:jo aqui no puc opinar,ja que a la TV de qualsevol cadena li dedico ZERO minuts al dia,inclosos caps de setmana....i no es conya :roll:
No jo jo tampoc li dedico molt ... no he vist cap serie de les que he dit .... però fent zaping, pilles coses, i veus gent catalana per tot arreu.
Linus ha escrit:Cert, Petiso. Igual que el nombre de catalans als JJOO... :roll: Ara imagina't que aquest procés s'acaba d'invertir i arriba a tv3 una onada massiva de presentadors castellans... :mrgreen: :lol:
Però ja es podrien emportar la mari pau o el cuní .............. i deixar-nos la monica lopez !!

Aix :oops:
Imatge
Imatge Imatge

Linus

Entrada Autor: Linus » dc. set. 03, 2008 23:12

Petiso, sabies que l'últim programa que van fer d'Els matins aquesta temporada abans de l'estiu, que era quan marxava la Mònica, li van fer un video especial amb els seus millors moments...? Casualment ho vaig veure! :)
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 03, 2008 23:23

Ohhhh .... i ningú el te ??????

Adéu !
Imatge Imatge

Linus

Entrada Autor: Linus » dc. set. 03, 2008 23:30

Petiso ha escrit:Ohhhh .... i ningú el te ??????

Adéu !
Potser al youtube... :roll:
Imatge

Autor del tema
huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dj. set. 04, 2008 6:47

Petiso ha escrit:Ohhhh .... i ningú el te ??????
Jo ho tinc, ho vaig gravar. Ho penjo?

Salut!
Gerard
Imatge

alovse
Site Admin
Site Admin
Entrades: 1036
Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: alovse » dt. oct. 14, 2008 14:57

La Mònica Terribas parla del moment de TV3 i diu que s'ha de fer autocrítica. [1]

Jo encara no he llegit la notícia ni vist el video, el miraré i ja diré què em sembla.

Vosaltres què en penseu?

[1] http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=3007689
Albert

Suec
Entrades: 173
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:49

Entrada Autor: Suec » dj. oct. 16, 2008 8:07

A la corporació porten 3 mesos camuflant (per no dir enganyant) les dades d'audiencia tant de la tele com de la radio...

Quan apareguin les reals hi haurà un merdé.....

alovse
Site Admin
Site Admin
Entrades: 1036
Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: alovse » dj. oct. 16, 2008 10:35

Suec ha escrit:A la corporació porten 3 mesos camuflant (per no dir enganyant) les dades d'audiencia tant de la tele com de la radio...
Com ho saps tu això?
Albert

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: shinnosuke » dj. nov. 13, 2008 20:32

Jo estic cansat de sempre veure el mateix a TV3 , i sobre tot al canal300 porten 3 anys en antena la sèrie DALLAs els he demanat un miler de vegades que renovin la programació i facin sèries dels anys 80 com oliana molls i judes xanguet i les maniquins , i laberint d'ombres que va ser una sèrie de gran èxit amb Salvador Borés (MARC CARTES) el trobo a faltar va treballar de putissima mare , doncs TV3 ha canviat i moltíssim però molt i més que continuament fan caretes i rètols durant l'emissió per fotren,s els que gravem les sèries , no tenen cap respecte a l'espectador , es una falta de respecte i educació , ens tracten de burros doncs que continuin aixi ,
el programa que m'agrada mes son
EL MATINS DE TV3 ( JOSEP CUNÍ ) es un tio collunut ,es la meva opinió
EL CLUB nomès veig la secció de CIÈNCIA la resta depèn del tema que parlin
els divendres ja no parlen del cor de la ciutat ( cagada ) ja no diuen això de obrim el club i un petit resum del programa
cada vegada ho fan pitjor amb el tema dels rètols això ho odiu i molt esperem que el 300 continui la programació neta em van respondre que la sèrie DALLAS seria l'ultim passi i que ho retirarien de la programació això em van dir si es cert ja era hora 3 anys ja son molt pesadets sempre les mateixes merdes , que hi farem
si continua aixi pitjor per ells , que baixi ja no es TV3 com era avanç els anys 90 ha empitjorat i moltíssim cada cop veig menys TV3 nomès programes puntuals si no no miraria RES
envieu queixes a TV3 demanant que treguin els maleïts rètols! que fa mal a la vista

Respon