"Cagades" de TV3
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Re: "Cagades" de TV3
Jaja .... te m'has avançat ! Jo també l'estic mirant i he vist el mateix ..... molt trist.
Adéu !
Adéu !

Petiso ha escrit:Algun cop havia de ser el primer :-p

-
Doncs no ...... mai m'han atret ... i mai s'havien alineat les estrelles per que en veies alguna :-pLaithenea ha escrit:Petiso ha escrit:Algun cop havia de ser el primer :-pNo havies vist mai Star Wars ?!?!?! jo les dec haver vist almenys deu vegades....
Adéu !

-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Tranquil Petiso, jo tampoc n'he vista mai cap, ni tinc gaire l'intenció de fer-ho... No crec que m'agradés.Laithenea ha escrit:No havies vist mai Star Wars ?!?!?! jo les dec haver vist almenys deu vegades....

Bueno... compta l'episodi "Blue harvest" de Family Guy?

Salut!
Gerard

-
A mida que veia la pel·lícula .... m'anava recordant del episodi de family guy .... molt mes divertit que la pel·lícula cal dir :-phuGas.cat ha escrit:Tranquil Petiso, jo tampoc n'he vista mai cap, ni tinc gaire l'intenció de fer-ho... No crec que m'agradés.![]()
Bueno... compta l'episodi "Blue harvest" de Family Guy?![]()
Adéu !

Es que a casa meva des de petita que sempre que les passaven per la tele les posàvem i he perdut la perspectiva...vull dir que mai penso que hi hagi gent que encara no les ha vistes o que simplement no li agradin XD
Però aquest capítol de Family Guy no l'he vist, ja el buscaré que deu ser divertit
Però aquest capítol de Family Guy no l'he vist, ja el buscaré que deu ser divertit

-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
I tant, a mi m'ha costat bastant trobar-lo!Laithenea ha escrit:Ja ho podrien posar sempre malament, que casi no es veu...

Salut!
Gerard

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
Recollo**, avui estan que no caguen. Ara els ha caigut el so 1 minut al caçadors de bolets, i crec que uns segons al Polònia.
I això és l'era dels formats digitals ?

I això és l'era dels formats digitals ?

-
I el logo de al festa dels supers al caçadors de volets i polonia ????? que collons hi pinta ??
Adéu !
Adéu !

-
I ara els ha petat a polonia ..... est+a clar, un logo tant gran NO pot ser bo !!
Adéu !
Adéu !

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
Redeu 3 minuts i mig (aprox) de "problemes tècnincs", digues que sí Petiso els logos no són bons, a veure si els treuen ja d'una vegada