Sant Xordi !
-
- Entrades: 336
- Membre des de: dj. nov. 09, 2006 14:59
- Ubicació: Pla de l'Estany
- Status: Desconnectat
Re: Sant Xordi !
felicitaaaaaaaaats a tots els Jordis!!!!
ja que està de moda la lletra petita petita: ja podria ser el meu sant avui també =S (ni que ja m'agrada tenir un dia només per mi (H))
mm bé el preu de les roses sempre acaba sent molt relatiu xD les que porten ornaments o no... ah, i les roses obertes solen valdre més que les tancades >< El que m'ha sorpres molt avui, és que hi havia unes roses multicolors (no d'un color, no, sinó de 3 o 4 colors en una rosa) no les havia vist mai, avui a Bcn ha sigut la primera vegada xD algú sap si existien abans? Oo
arakelov, a mi m'han regalat una de vermella i una de blava que costaven 5€ cadascuna més o menys xD
ja aprofiten una mica per clavar-la avui trobes tot tipus de preus xD....
ja que està de moda la lletra petita petita: ja podria ser el meu sant avui també =S (ni que ja m'agrada tenir un dia només per mi (H))
mm bé el preu de les roses sempre acaba sent molt relatiu xD les que porten ornaments o no... ah, i les roses obertes solen valdre més que les tancades >< El que m'ha sorpres molt avui, és que hi havia unes roses multicolors (no d'un color, no, sinó de 3 o 4 colors en una rosa) no les havia vist mai, avui a Bcn ha sigut la primera vegada xD algú sap si existien abans? Oo
arakelov, a mi m'han regalat una de vermella i una de blava que costaven 5€ cadascuna més o menys xD
ja aprofiten una mica per clavar-la avui trobes tot tipus de preus xD....
jo dues roses,una blava i una vermella m'han costat 7 euros,pero el millor es que en tot dos casos l'he encertat de plearakelov ha escrit:A mi me n'han clavat 8€ per una!!!(blava, això sí, però...)

-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Feliç diada de Sant XJordi a tothom!
Aquí teniu una bona imatge que il·lustra aquest dia tan especial.
[hide]
[/hide]
Adéu!

Aquí teniu una bona imatge que il·lustra aquest dia tan especial.
[hide]

Adéu!

Això que vol dir que avui as triomfat?axis ha escrit:jo dues roses,una blava i una vermella m'han costat 7 euros,pero el millor es que en tot dos casos l'he encertat de plearakelov ha escrit:A mi me n'han clavat 8€ per una!!!(blava, això sí, però...)
![]()

a10!

no siguis indiscret messi20Messi20 ha escrit:Això que vol dir que avui as triomfat?axis ha escrit:jo dues roses,una blava i una vermella m'han costat 7 euros,pero el millor es que en tot dos casos l'he encertat de plearakelov ha escrit:A mi me n'han clavat 8€ per una!!!(blava, això sí, però...)
![]()
![]()
![]()
a10!

-
- Entrades: 269
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
- Ubicació: Dins d'un got
Ran, aquestes roses les fan amb pigments!
Jo, doncs bé, he agafat una rosa ben bonica del jardí, però com visc molt lluny de bcn (el meu destí era bcn) em cago en la puta d'oros, amb els sacsejos del tren, el vent, i tota la pesca, ha acabat feta un cristo...
I sobre lo de 8 eurus per una rosa, doncs s'ha de saber triar!!! "quin preu tenen?" "10 leeeeuroooooos" "OK, adéu!" xD
Jo, doncs bé, he agafat una rosa ben bonica del jardí, però com visc molt lluny de bcn (el meu destí era bcn) em cago en la puta d'oros, amb els sacsejos del tren, el vent, i tota la pesca, ha acabat feta un cristo...
I sobre lo de 8 eurus per una rosa, doncs s'ha de saber triar!!! "quin preu tenen?" "10 leeeeuroooooos" "OK, adéu!" xD
Que cabrónnnnnnaxis ha escrit:no siguis indiscret messi20,nomes et donare unes dades ----> 90-60-90
![]()

a10!