mi-chan ha escrit:pd: sí que és veritat que els coloms són rates voladores, pel que fa a lu netes que són
pd2: que de fet ara que hi penso a mi els rèptils m'agraden, i fan gràcia les sargantanes a les pedres, però quan en va entrar una a casa un dia vaig muntar un pollo a les 3 de la matinada...

Els coloms són bastant repugnants, i realment, si els hi aixequessiu les ales i miressiu a sota vamos, us agafaria de tot! Vés a saber que hi ha allà sota! (Paparres, puçes, ferides, porqueria ecs ecs ecs..)
I buah, mi, ets molt de ciutat eh? (bé, tots en general

) Jo ara que visc al poble no, pero abans vivia a una masia al mig del camp i vamos, conviviem amb uns dragons de 20 cms! xDD (bé, és exagerar, però amb uns dragons enormes, i total, no et feien res, només estaven a la paret, no sempre per això eh? només a vegades que n'entrava algun).
A mi em fan angúnia, les aranyes, encara que cada cop menys, sobretot aquelles fosques de color terra, amb cames llargues groixudes i peludes, que t'assentes a un camp i de cop en veus una aprop i et fixes i en veus una altre i una altre i arrg xD. Les de potes llargues i primes no me'n fan. També, em faria angúnia trobarme alguna serp, però crec que més aviat respecte i por. Les rates les trobo repugnants, però per sort encara no n'he vist mai cap en vivo y directo xD (la profe de mates no conta no?

). I el que més més més angúnia em fa, son les paparres, bitxos que s'alimenten d'altres per sobreviure, enormes (pels de la seva classe) i realment realment fastigosos.
Salut!
Ah, bé, també em fan angúnia els borbons, si voleu us passo un link interessant, mireu mireu: Basura
[[CENSORED AS SPAM]] muahahoahoaho