En el meu cas no tinc cap imatge per mostrar, però suposo que també compta una frase que va dir un professor, digna d'entrar a les mítiques de certa pàgina:
"Oh, havia pensat d'apagar algun llum perquè hi veiéssim millor, però ja veig que no ha donat resultat".
Ets el meu ídol! T'acostes a l'alt nivell dels monòlegs de la kykyosama .
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Jo censuraria algunes imatges que poseu, ja que poden ser ofensives per alguns usuaris, o millor, usuàries.
[Mode Refregar el Doble Ras per la Cara= OFF]
Pseudomoderació 1: No contestis a temes publicats només per dir que no es compleixen les normes. Sisplau, ja tenim als moderadors per això. Si creus que hi ha algun usuari que ha trencat alguna regla del fòrum avisa a un moderador mitjançant un missatge privat.
Tall d'ahir del Minoria Absoluta de Rac1 on en Sergi Mas recupera fragments d'una entrevista d'en Carlos Jesús (el de "bendito seas hermano", "Raticulín", "Ganimedes"... segur que els més crescudets el recordeu...)