Em sembla denigrant que retransmeteixin en alta definició les havaneres de Calella; què volen que veiem, les arrugues de la cara dels cantants? o el meravellós paisatge (que no es veu res perquè és de nit)?
És una opinió personal, però crec que si es retransmet aquest event en directe, també haurien de retransmetre d'altres no menys importants i que es donen a terme al nostre país.
Les havaneres, a TV3 HD
-
Autor del tema - Entrades: 33
- Membre des de: ds. gen. 09, 2010 19:49
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
-
Autor del tema - Entrades: 33
- Membre des de: ds. gen. 09, 2010 19:49
- Ubicació: Tarragona
Re: Les havaneres, a TV3 HD
Em queixo perquè no em sembla just que es retransmeteixi aquest event en més qualitat i d'altres no menys important no ho facin.alpikat ha escrit:T'estàs queixant perquè ho emeten en més qualitat? Increïble
-
- Entrades: 49
- Membre des de: dj. gen. 17, 2008 19:32
- Ubicació: Alpicat (Segrià)
Re: Les havaneres, a TV3 HD
Pensa que TV3 HD està encara en proves i que van fent el que poden i van provant. A part de sèries i pel·lícules els dos únics events que han emitit han estat el de les havaneres i el de la Patum de Berga. Jo crec que a la llarga ho aniràn fent amb tots els esdeveniments mínimament importantscannondale ha escrit:Em queixo perquè no em sembla just que es retransmeteixi aquest event en més qualitat i d'altres no menys important no ho facin.alpikat ha escrit:T'estàs queixant perquè ho emeten en més qualitat? Increïble

JGG