Les havaneres, a TV3 HD

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
cannondale
Entrades: 33
Membre des de: ds. gen. 09, 2010 19:49
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Les havaneres, a TV3 HD

Entrada Autor: cannondale » ds. jul. 03, 2010 21:40

Em sembla denigrant que retransmeteixin en alta definició les havaneres de Calella; què volen que veiem, les arrugues de la cara dels cantants? o el meravellós paisatge (que no es veu res perquè és de nit)?

És una opinió personal, però crec que si es retransmet aquest event en directe, també haurien de retransmetre d'altres no menys importants i que es donen a terme al nostre país.

alpikat
Entrades: 49
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 19:32
Ubicació: Alpicat (Segrià)

Re: Les havaneres, a TV3 HD

Entrada Autor: alpikat » dg. jul. 11, 2010 16:04

T'estàs queixant perquè ho emeten en més qualitat? Increïble :D
JGG

Autor del tema
cannondale
Entrades: 33
Membre des de: ds. gen. 09, 2010 19:49
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: cannondale » dc. jul. 14, 2010 22:05

alpikat ha escrit:T'estàs queixant perquè ho emeten en més qualitat? Increïble :D
Em queixo perquè no em sembla just que es retransmeteixi aquest event en més qualitat i d'altres no menys important no ho facin.

alpikat
Entrades: 49
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 19:32
Ubicació: Alpicat (Segrià)

Entrada Autor: alpikat » dc. jul. 14, 2010 23:29

cannondale ha escrit:
alpikat ha escrit:T'estàs queixant perquè ho emeten en més qualitat? Increïble :D
Em queixo perquè no em sembla just que es retransmeteixi aquest event en més qualitat i d'altres no menys important no ho facin.
Pensa que TV3 HD està encara en proves i que van fent el que poden i van provant. A part de sèries i pel·lícules els dos únics events que han emitit han estat el de les havaneres i el de la Patum de Berga. Jo crec que a la llarga ho aniràn fent amb tots els esdeveniments mínimament importants ;)
JGG

Respon