Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.

mutant
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 10, 2007 23:36
Ubicació: Blanes
Status: Desconnectat

Re: Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

#16

Entrada Autor: mutant » dg. maig 23, 2010 1:45

Alguns d’aquí ja em coneixeu i sabeu quina ha estat la meva actitud, sempre.
De petit vaig sentir dir que els professors no suspenien mai als alumnes. Que eren els alumnes els que es suspenien ells sols.
Pol NRG ha escrit:

2on.- Amb molta mala llet vareu agafar les meves paraules (fora de context), vau obrir un fil nou amb el meu nick (sense consultar), vau posar en boca meva el titol irònic del fil que era la riallota de tota la pàgina web i us vau quedar tan amples. :evil:
A un fil on jo soc el moderador, això no passa. I si passa, deixo de ser el moderador.
Mentides, no, si us plau.
Pol NRG ha escrit:
5è.- No m'avergonyeixo de res del que vaig dir, tinc les idees molt clares; Mecanoscrit pregona la defensa del català i Catalunya i expulseu un independentista per justament defendre aquest valors.
No sé qui et penses que ets per donar carnets de catalanitat. Això ho feien uns als que vas criticar molt.
Pol NRG ha escrit:
Per acavar, no m'insultis o em trovaras. (aquí o.. a Sants)

espero que t'hagi quedat clar!
POL
Això ja no ho podràs esborrar com has fet amb altres coses.

Pregunto al moderador, si es normal que aquí es deixin fer amenaces evidents.

És el primer cop que entro aquí, precisament perquè crec que tinc bona relació (o si més no, bon record, amb alguns membres de TR) i no he volgut mai donar peu a cap mal rotllo, però aquest cop, s’està posant en dubte la meva ètica.

I sí, Pol. L’honor és teu. Ho vaig llegir abans que ho esborressis.

Salutacions i independència.



Avatar de l’usuari

Pol NRG
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 1:02
Ubicació: Arc de Triomf
Status: Desconnectat

Re: Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

#17

Entrada Autor: Pol NRG » dg. maig 23, 2010 8:46

Benvolgut Professor Mutant,

Veig que ha canviat d'aula, de Mecanoscrit a TotsRucs...

Aprofitant l'avinentesa, voldria que l'hi preguntés al moderador si també es pot insultar com ho ha fet l'Spock de manera evident.
Spock ha escrit:els teus propis comentaris (francament para-feixistes)
Crec que anomenar "fatxa" a una persona no és precissament tirar-l'hi floretes; menys si és independentista. Si ha volgut ser més educat i suavitzar-ho amb el "francament" no ho ha aconseguit perquè tinc la sang encesa!
Tampoc ho podeu borrar això.

..i ja que vas llegir el meu missatge, si tan intel.ligent ets, deixeu-me tranquil d'una punyetera vegada, vosaltres mateixos. De fet, ja no penso seguir discutint per aquí, ..la propera; (que espero que no es repeteixi), l'alumne anirà a veure els professors personalment.


gràcies per llegir,
POL
...

Avatar de l’usuari

arakelov
Entrades: 10748
Membre des de: ds. feb. 17, 2007 16:37
Ubicació: Sant Martí (BCN)
Status: Desconnectat

Re: Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

#18

Entrada Autor: arakelov » dg. maig 23, 2010 12:19

mutant ha escrit:Pregunto al moderador, si es normal que aquí es deixin fer amenaces evidents.
Hola company, feia molt de temps que no parlàvem! :D

La veritat és que un fil com aquest no fa gens de bé a ningú, i està totalment fora de lloc. El company Pol NRG l'ha aprofitat per expressar el seu malestar (no sé si justificat o no, perquè desconec l'arrel del problema) però, en qualsevol cas, sempre que hi ha un problema entre dues persones aconsellem de fer servir la missatgeria privada per resoldre'ls, canal que hauria estat més adequat per fer arribar segons quin comentari al seu destinatari.

En aquests casos sempre hi ha alguna frase més fora de to que una altra, però en altres ocasions ja s'ha vist que, un cop esvalotat el galliner, la sang mai no acaba arribant al riu, tot torna al seu lloc i al cap d'uns dies ningú ja no se'n recorda d'insults ni d'amenaces. Prou feina i prou maldecaps tenim tots en el dia a dia com per continuar-los en un fòrum! ;)

Au, hi hagi pau. Salut!
Why you think the net was born? Porn! Porn! Porn!


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

#19

Entrada Autor: Oliana » dl. maig 24, 2010 17:14

arakelov ha escrit:Au, hi hagi pau. Salut!
+1


mutant
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 10, 2007 23:36
Ubicació: Blanes
Status: Desconnectat

Re: Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

#20

Entrada Autor: mutant » dt. maig 25, 2010 0:34

Hola Arakelov.
:)
És evident que veiem les coses de forma ben diferent, però..... aixi són les coses.
Tot i això i malgrat tot, ha estat una gran alegria retrobar-te :wink:
Salutacions cordials.


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

#21

Entrada Autor: axis » dc. juny 30, 2010 21:01

nomes com a curiositat:

ahir vaig voler entrar a la web de mecanoscrit per demanar per manca de fonts per farscape 2x08 (al final el vaig tenir que demanar a rucatala) que em faltava un troçet i vet aqui que em vaig trobar de la mateixa manera que fa dos anys i mig quan em van voler tapar la boca mentres els membres d'aquella web feian el que volian amb mi i em donaven totes les puntades de peu que van voler,evidentment sense poder defensar-me clar

si aneu a aquella web entreu al meu compte

usuari:dooku
password: rok09job

us trobareu amb aixo alla on vulgueu anar

[hide]Imatge[/hide]

us ho recomano com a experiencia,aixi potser entendreu millor com em vaig sentir aquella vegada mentres m'arrencaven la pell a tiras sense poder fer res...i aixo nomes perque volia llibertat,i potser aixi entendreu perque no vull saber res d'aquella web

i per descomptat que si tal com diu el retol l'administrador espera que contacti amb ell millor que esperi asegut

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

#22

Entrada Autor: Petiso » dc. juny 30, 2010 21:18

Axis, de molt bon rollo .... però NO ens interessa el que fan o deixen de fer :-)

En serio .... no cal remoure mes la merda.

Adéu !
Imatge Imatge

Respon