De petit vaig sentir dir que els professors no suspenien mai als alumnes. Que eren els alumnes els que es suspenien ells sols.
A un fil on jo soc el moderador, això no passa. I si passa, deixo de ser el moderador.Pol NRG ha escrit:
2on.- Amb molta mala llet vareu agafar les meves paraules (fora de context), vau obrir un fil nou amb el meu nick (sense consultar), vau posar en boca meva el titol irònic del fil que era la riallota de tota la pàgina web i us vau quedar tan amples.
Mentides, no, si us plau.
No sé qui et penses que ets per donar carnets de catalanitat. Això ho feien uns als que vas criticar molt.Pol NRG ha escrit:
5è.- No m'avergonyeixo de res del que vaig dir, tinc les idees molt clares; Mecanoscrit pregona la defensa del català i Catalunya i expulseu un independentista per justament defendre aquest valors.
Això ja no ho podràs esborrar com has fet amb altres coses.Pol NRG ha escrit:
Per acavar, no m'insultis o em trovaras. (aquí o.. a Sants)
espero que t'hagi quedat clar!
POL
Pregunto al moderador, si es normal que aquí es deixin fer amenaces evidents.
És el primer cop que entro aquí, precisament perquè crec que tinc bona relació (o si més no, bon record, amb alguns membres de TR) i no he volgut mai donar peu a cap mal rotllo, però aquest cop, s’està posant en dubte la meva ètica.
I sí, Pol. L’honor és teu. Ho vaig llegir abans que ho esborressis.
Salutacions i independència.