Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.

Autor del tema
Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

Entrada Autor: Txus » dt. maig 11, 2010 20:51

Jo no sé quin problema tens, ni quina obsessió tens amb Mecanoscrit. Sempre m'he caracteritzat per mantenir-me neutral en les discussions entre TR i Mecano. No em van les disputes. Puc entendre que amb sèries com Els visitants, Herois, etc. es vulguin oferir muntatges des d'ambdues webs.

Però el que no em cap al cap és que si a Mecano s'està fent TNG, una sèrie que no és ni novetat, ni seguida per les masses, i que des de Mecanoscrit s'està fent mica a mica i amb gran qualitat, ara vulguis fer tu una nova distribució "pels meus collons", i així amb totes les sèries cifi clàssiques que ja estan fent allà (segons les teves intencions a Peticions). Són ganes de tocar el que no sona.

Hi ha molt on treballar en el món del P2P català. Hi ha sèries que segur manquen per fer, o pel·lícules. Però veig que la teva particular croada contra Mecanoscrit t'encega. I la veritat, no ho entenc.

Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: stargate sg-1

Entrada Autor: Petiso » dt. maig 11, 2010 21:44

Txus ha escrit:Jo no sé quin problema tens, ni quina obsessió tens amb Mecanoscrit. Sempre m'he caracteritzat per mantenir-me neutral en les discussions entre TR i Mecano. No em van les disputes. Puc entendre que amb sèries com Els visitants, Herois, etc. es vulguin oferir muntatges des d'ambdues webs.

Però el que no em cap al cap és que si a Mecano s'està fent TNG, una sèrie que no és ni novetat, ni seguida per les masses, i que des de Mecanoscrit s'està fent mica a mica i amb gran qualitat, ara vulguis fer tu una nova distribució "pels meus collons", i així amb totes les sèries cifi clàssiques que ja estan fent allà (segons les teves intencions a Peticions). Són ganes de tocar el que no sona.

Hi ha molt on treballar en el món del P2P català. Hi ha sèries que segur manquen per fer, o pel·lícules. Però veig que la teva particular croada contra Mecanoscrit t'encega. I la veritat, no ho entenc.
Txus, estic d'acord en la majoria que dius. Però voldria fer notar que també ens ho han fet a nosaltres. O sigui, quan hem fet alguna cosa aquí amb molt d'amor i dedicació han arribat els de la secta hi ho han fet "pels seus collons".

Per acabar, el últim paràgraf es aplicable per TOTHOM.

Adéu !
Imatge Imatge

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. maig 11, 2010 23:08

¿i de que teniu por txus?,si tot i a la fi els meus tenen mes qualitat i acabareu per agafar-los vosaltres?,no pateixis,que no et dono la culpa de res,no oblidis que jo vaig estar alla i et puc assegurar que hi han grans mestres en rentats mentals ja siguin mitjançant els privats o en posts que nomes podeu veure vosaltres "arengando a las masas" quan es veu amenaçat el regim per llançar a les huestes a parlar mentres altres no donan la cara,no cal,el que els hi va es ser-hi a l'ombra i que el "treball" el facin altres

respecte que em van fer millor que no t'ho digui o surtiries correns d'alla i vull que dormis tranquil aquesta nit,i ja que toques el tema del que esta be o esta mal diguem que opines d'aixo

http://www.hispashare.com/?view=title&id=8881

molt nervios haig de posar al regim quan ni tant sols he penjat un sol episodi i ja han mogut fitxa des de l'ombra per auspiciar aixo,i si et/us serveix de consol et dire que TNG la estic fent per mi amb molta mes qualitat (¿o nomes llegueixes el que t'interessa?) i si algun dia la vull posar en obert ni tu ni ningu m'ha de dir el que haig o no de fer,qui se la vulgui baixar que ho faci i el que no que no ho faci pero com molt be diu en petiso durant 5 anys qui ha fet el que l'ha surtit dels collons han sigut uns quants que no pertanyen a aquesta web,de fet,un bon grapat dels que hi som aqui hem rebut nomes que puntades de peu per no seguir "la linea marcada" pel regim,i et/us dire mes,quan es parli de totsrucs no oblideu que esteu a la web on hi han els millors ripejadors de Catalunya i d'Espanya,si hi ha algu que no arriba ni al forro de los cojones del ripejador que menys sapigue d'aquesta web no es asumpte nostre,pero si mes no per la meva part continuare fent ripejos i exprimint el GK i els codecs per fer el millor dels ripejos possible i les pelis i series que cregui convenient sempre sota el respecte a altres companys que SI han mirat de no fer mal a d'altres,amb aixo et vull dir que no ens importa el que es faci en altres llocs (si mes no a mi) i si voleu agafar els meus videos per mi encantat de la vida,ja que aixo significa que en realitat valoreu el meu treball,l'unic que es demana es que ens deixeu en pau

espero que aquesta xerrada hagi sigut aclaridora i que no es tornin a repetir episodis com aquests

bona nit i una abraçada txus

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dt. maig 11, 2010 23:33

Aquesta creuada personal no ens interessa aquí, aquí només volem parlar del projecte que es tracta.

Dubto que el Txus sigui cap enviat de ningú, no m'ha fet aquesta sensació.
Recordo que aquí totsrucs cap usuari està per sobre de cap altre i el respecte és essencial. Provocar no és la millor manera de respectar.
I no està malament que algú no estigui d'acord amb un projecte, igual que no ho està que algú sí que ho estigui.

Tots dos missatges estan fora de lloc, si teniu res a parlar, feu-ho al seu lloc corresponent o per missatgeria privada i no desviem el tema d'un fil.

Desplaço el que no parla del tema a un fil nou que podreu trobar a l'offtopic, si heu de seguir feu-ho allà.

Gràcies.
Imatge

Spock
Entrades: 6
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 11:57
Ubicació: Barcelona

Estem de celebració!

Entrada Autor: Spock » dc. maig 12, 2010 4:25

Avui, 12 de maig, a Mecanoscrit celebrem el 5è Aniversari de la web! :D

Estem de celebració i volem compartir amb tothom que ho desitgi la nostra joia, en el millor moment de la web. Tan de bo que quan TotsRucs celebri el seu, d'aquí a 18 mesos, puguin dir-hi el mateix. Amb tota sinceritat.

Però malauradament aquest missatge no és únicament per aquest motiu.

Tampoc és per donar resposta a les acusacions/deformacions/mentides/males babes, que repetida i cansadament l'usuari Dooku/Axis/etc. propaga una i una altra vegada, aquí i a Rucatalà. Amb el temps ja sabem a qui es pot fer cas, i a qui senzillament ignorar.

Tampoc és per sortir en defensa del company Txus. Afortunadament ja disposa de suficient criteri com per donar-se compte de les coses i del que realment passa a les dues ribes del riu.

Tampoc és per intentar debatre els arguments d'en Petiso. Quan un administrador d'una web majoritària es permet dir frases per l'estil de "han arribat els de la secta hi ho han fet "pels seus collons"", el millor que es pot fer es donar-li temps per a que recuperi els papers perduts.

Aquest missatge és per a exposar per enèsima vegada la crua realitat del que passa:

Mecanoscrit es dedica exclusivament al Gènere Fantàstic: Ciència-Ficció, Fantasia i Terror. Estem parlant, tirant llarg, del 10% del total de difusió audiovisual en català.

La gent que habitualment ens organitzem a Mecanoscrit SÍ estem en disposició d'oferir aquest 10% en bona qualitat, fonts suficients, presentació acurada i gust pel treball ben fet.

Pel contrari la gent que habitualment s'organitza a TotsRucs NO està en disposició de publicar el 90% restant, de la manera que sigui. Números canten. Ans al contrari s'insisteix en el Gènere Fantàstic reiteradament, mentre es distribueixen treballs DVB, DVD, BD, HD, avi i mkv, i el que calgui de la mateixa pel·lícula/sèrie. No fos cas que no hi hagués prou competència! I per rematar-ho és l'únic gènere del qual la publicitat estàtica a la pàgina d'inici és constant (2001: Una odissea a l'espai, V.I.E., Els visitants...).

Que cadascú tregui les seves pròpies conclusions.

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Creuada d'algú contra alguna altra comunitat

Entrada Autor: Ayu » dc. maig 12, 2010 9:18

Benvolgut spock,

Ho lamento molt, però la cantarella aquesta del 10% ja cansa, al igual que el de ciència-ficció, fantasia i terror. Més que res perquè pel que veig (acabo d'entrar a la vostra web a través de l'enllaç que has posat al teu missatge) és una cosa bastant falsa, ja que si us interessa sortir d'aquests 3 gèneres, i per tant augmentar aquest 10% no hi teniu cap problema, sinó no entenc què pinten en el flash amb les últimes novetats pel·lícules com Víckie el Víking, El Perfum, 300, etc.
Curiosament veig que a totes hi diu fantasia, així que agafant aquest factor fantasia, el vostre % de material que podeu fer augmenta considerablement, doncs són moltíssimes les pel·lícules o sèries que podríeu considerar de fantasia per ves a saber quin motiu.
De la mateixa manera que passa amb l'anime, material que, SEGONS VOSALTRES, hauria de fer animelliure, però ara també us és completament indiferent.
Això sí, no sé si esteu en disposició d'oferir tot aquest """""""""""""""""""""""""""""""10%""""""""""""""""""""""""""""""", però sí que sé que no l'oferiu, sinó que només oferiu el que us interessa oferir, agafant-la amb pinces si cal pel factor fantasia.
Sincerament, a mi m'és igual quins gèneres o quin % de material feu des de mecanoscrits, doncs podeu fer el que vulgueu, només faltaria! Però deixeu ja aquesta cantarella hipòcrita perquè cansa, la veritat.

A totsrucs s'insisteix en el gènere fantàstic? Bé, veient el vostre criteri i que qualsevol cosa pot ser fantasia... doncs sí; agafant qualsevol altre criteri, doncs realment no ni de bon tros. Si fa aquesta sensació... serà, novament, que el % de material fantàstic no és tant petit...

Sobre la publicitat... doncs sembla ser que només et fixes en el que interessa, doncs recordo publicitat de material del Barça, per exemple, que ha estat molt més temps dels que tu menciones; però clar, el Barça està fent unes temporades força fantàstiques, així que potser també és material que "us correspon"...
Vaja, que porta molt més temps la secció sèries clàssiques que el banner de V o de VIE, la segona de les quals, a més, producció pròpia, de la qual SEGONS VOSALTRES (un cop més) és al que s'hauria de dedicar exclusivament totsrucs.
Vaja, que no vegis només el que vols veure...

Vinga, que vagi bé i felicitats pel 5è aniversari.
Imatge

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » dc. maig 12, 2010 10:22

Hola spock,

Primer de tot felicitar-te a tu, que com a webmestre has portar portat la teva web amb la mateixa ideologia que el primer dia.

Tal i com en Petiso, jo també estic en molta part d'acord amb en Txus, i a més, trobo que el fòrum no es el lloc apropiat per referir-se a Mecanoscrit com a "la secta" tot i que es un mot que defineix d'una manera molt gràfica el funcionament de la teva organització.
Spock ha escrit:Aquest missatge és per a exposar per enèsima vegada la crua realitat del que passa:

Mecanoscrit es dedica exclusivament al Gènere Fantàstic: Ciència-Ficció, Fantasia i Terror. Estem parlant, tirant llarg, del 10% del total de difusió audiovisual en català.
Això tu ja saps que es mentida, ho ha deixat ben clar l'Ayu, i jo cada cop que veig que publiqueu pel·licules com Dumbo m'entre un somriure a la cara que encara no he arribat a entendre :?
Spock ha escrit:La gent que habitualment ens organitzem a Mecanoscrit SÍ estem en disposició d'oferir aquest 10% en bona qualitat, fonts suficients, presentació acurada i gust pel treball ben fet.
Referent a la qualitat, res a dir, els ripejadors fan la feina tan bé com poden/saben (al igual que jo), i referent a l'organització... no se que pensar.

Si estas tan organitzat com dius, haig de suposar que em vas demanar que m'encarregues de Titan EA perque aixi no la publiques a TR (ja ho tenies planejat que fos aixi? a mi sempre m'ha agradat pensar que va ser falta d'organització que també la ripejes en Pizarrin i en Teucre).
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

axis

Entrada Autor: axis » dc. maig 12, 2010 11:29

imagino que aquest logo sera per a fins organitzatius 8)

[hide]Imatge[/hide]

benvolgut spock

el dia que des de la vostra seu aprengueu a fer com a totsrucs que es ensenyar a ripejar i a ser millor persona en general en comptes d'ensenyar a odiar a la web veina i als seus integrants t'asseguro que us anira millor i et fara sentir millor persona

que no se t'oblidi mai que jo vaig ser un seccio 31 encarregat (per tu) de vigilar a la teva propia gent de "comportaments inadecuats",cosa que des de fa molt de temps em fa sentir molt avergonyit

felicitats pel 5 aniversari i si un dia accepteu que hi ha gent diferent que fa les coses amb llibertat potser aquell dia sera un dia de joia per a tot el p2p català

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dj. maig 13, 2010 16:20

Aquesta és la grandesa de TotsRucs :D

A totsrucs i tenim de tot: Des d'usuaris que s'hi connecten a totes hores (Petiso, arakelov, Spock...), usuaris que quan poden fan alguna aportació o simplement la comparteixen (spk2010, axis, Txus, jo mateix...), usuaris que vetllen per a que tot estigui ben classificat (Ayu, naroatna...), amb total respecte, i amb ganes de tirar endevant.

És això és el que ens fa grans. Transversals en tot, de nord a sud, d'est a oest, de videos a cançons, de caràtules a cartells, de manuals a jocs, de SD a HD, tot hi té cabuda a TotsRucs.

Gràcies a tots hem anat ampliant la casa, fent el catàleg cada cop més gran, i sent indiscutiblement la referència del p2p del nostre país. (*)

Felicitats a tots! :P

Ferriol
Entrades: 1428
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18

Entrada Autor: Ferriol » dv. maig 14, 2010 7:59

Sí, Oliana, :wink: .
Salut i sort
Imatge

Pol NRG
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 1:02
Ubicació: Arc de Triomf

Entrada Autor: Pol NRG » dv. maig 21, 2010 22:08

caram! :D per casualitat he entrat ¿i que em trovo? un altre fil on tenen problemes amb MECANOSCRIT. Heu de saber que no fa ni una setmana que m'han expulsat d'aquesta pàgina web (la secta com ha dit algú). Tot per dir el que penso sobre el català, AVATAR i mecanoscrit; diguem que hi ha molt poca llibertat d'expressió (poca o nula) i els "comportaments inadecuats" abunden. És una llàstima perquè també he de dir que hi ha molt bona gent, ..però Deu n'hi do! jejeejee :P

és per reflexionar,
POL :wink:
...

Spock
Entrades: 6
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 11:57
Ubicació: Barcelona

Quins cullons...

Entrada Autor: Spock » ds. maig 22, 2010 0:31

Pol NRG ha escrit:Heu de saber que no fa ni una setmana que m'han expulsat d'aquesta pàgina web (la secta com ha dit algú). Tot per dir el que penso sobre el català, AVATAR i mecanoscrit; diguem que hi ha molt poca llibertat d'expressió (poca o nula) i els "comportaments inadecuats" abunden. És una llàstima perquè també he de dir que hi ha molt bona gent, ..però Deu n'hi do! jejeejee :P
No, PolNRG/Cavaller...

Si et vaig donar de baixa de Mecanoscrit és perquè ho vas demanar tu mateix. I la culpa va ser meva per no fer-te cas immediatament i donar-te uns dies de marge; així vas tenir temps d'esborrar els teus propis comentaris (francament para-feixistes) en aquest fil. Suposo que deuries estar força avergonyit de llegir el que havies escrit sense pensar-hi gaire, i insultant a tort i a dret altres usuaris.
cavaller (Pol NRG) ha escrit:passo de seguir distutint amb persones com tu. i perdre més temps en aquesta pàgina web....
si pogués i em donaria de baixa, però desgraciadament no hi tinc l'opció.
si ho fa l'SPOCK per mi, li agraïria...
gràcies,
POL

Pol NRG

Entrada Autor: Pol NRG » ds. maig 22, 2010 9:44

1er.- No confonguis que sembla que és la teva especialitat, demanar-te que m'eliminessis va ser avans de que passes això...

2on.- Amb molta mala llet vareu agafar les meves paraules (fora de context), vau obrir un fil nou amb el meu nick (sense consultar), vau posar en boca meva el titol irònic del fil que era la riallota de tota la pàgina web i us vau quedar tan amples. :evil:

3er.- Jo mateix vaix esborrar els missatges per no donar-vos el plaer, i així no donar sentit al fil ja que vau ser tan infeliços de deixar el botó d´"editar".

4art.- Us vareu cabrejar i em vas eliminar.

5è.- No m'avergonyeixo de res del que vaig dir, tinc les idees molt clares; Mecanoscrit pregona la defensa del català i Catalunya i expulseu un independentista per justament defendre aquest valors.

Per acavar, no m'insultis o em trovaras. (aquí o.. a Sants)

espero que t'hagi quedat clar!
POL
...

axis

Entrada Autor: axis » ds. maig 22, 2010 13:13

centra't i calma't company pol nrg,se molt be com et sents,pero creume si et dic que no val la pena fer-se mala sang per tant poca cosa,surtosament hi han d'altres llocs on podras dir la teva amb llibertat i sempre dintre del respecte cap a tothom i t'encoratjo a fer com jo que es ajudar a la gent en el que bonament puguis i si algun dia t'animes igual et veig fent ripejos d'alta qualitat en català per a la gent que s'ho vulgui baixar per gaudir-ne,no en dubtis que aqui trobaras bona gent que t'ajudaran en la messura de les seves possibilitats :wink:

oblida't de tot i endavant que la vida son 4 dies,nomes cal apartar les coses dolentes del teu cami :wink:

Pol NRG

Entrada Autor: Pol NRG » ds. maig 22, 2010 22:22

gràcies per el teu soport axis; és trist arrivar en aquest extrems però l'experiencia em diu que Internet és molt propens a que es donguin circunstàncies com aquesta. El forums en especial, que de fet, es diuen "forums de discussió", i mai més ben dit, generen malentesos i és molt més fàcil arrivar a discutir; no s'arriva a les mans perquè tot és virtual, que sinó... vage, que és una llàstima.

..per això, jo procuro utilitzar-los lo just, i si pogués (no els utilitzaria).

salut i endavant!
POL :wink:
...

Respon