Augment Telefonia
Re: Augment Telefonia
I com ho faig això??Petiso ha escrit:I no pots ficar mes upload ??
Més o menys ja és el que em toca (640 és el 80% de 800).
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Amb el ADSL2+ tens un panel de control a la web de jazztel que pots activar el turboupload (o algo aixi) per aconseguir fins a 2mb.
Adéu !
Adéu !

Ja m'agradaria, ja.Petiso ha escrit:Amb el ADSL2+ tens un panel de control a la web de jazztel que pots activar el turboupload (o algo aixi) per aconseguir fins a 2mb.
Adéu !
No tinc cobertura directa amb Jazztel, per tant passo per Telefònica i no tinc possibilitat d'annex M.

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

de tota manera truca al servei tecnic de pazztel i digue-lis que vols activar l'annexM de pujada,veuras que guanyaras uns kb/s....bons sonr5004 ha escrit:Ja m'agradaria, ja.Petiso ha escrit:Amb el ADSL2+ tens un panel de control a la web de jazztel que pots activar el turboupload (o algo aixi) per aconseguir fins a 2mb.
Adéu !
No tinc cobertura directa amb Jazztel, per tant passo per Telefònica i no tinc possibilitat d'annex M.