Avui he vist a un altre famos...

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Avui he vist a un altre famos...

#1

Entrada Autor: javinglish » ds. nov. 01, 2008 6:11

Be, començo aixó perque avui n'he vist un altre i si quan sigui veiem a algú mes, el podem posar aqui.

Imatge

En Paul Merson, ex-jugador de l'Arsenal FC (11 anys) i tambe jugador del Middlesbrough, Aston Villa, a mes a mes de ser 21 vegades internacional per Anglaterra. Em sembla que ara está de comentarista al canal esportiu Sky d'aqui Anglaterra.

Ha passat pel devant l'oficina, ens ha dit hola i s'ha fet un fart de riure perque una companya de la feina s'ha tornat tota boja, ha sortit correns al carrer darrera seu agafant-se la panxa (esta embarassada!!) i li ha fomut dos crits perque (mes tard ens ho ha dit) des de petita es el seu amor platónic.

Quan ell ha marxat, ella ens ha confessat que gairebe ex pixa de l'emoció :oops: :lol:

Quin fart de ruire!



Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#2

Entrada Autor: conradtgn » ds. nov. 01, 2008 9:20

Jo fa 3 anyets,a les festes majors de Flix, ELS PETS van fer un concert i em van deixar entrar a lam zona VIP i vaig estar parlant amb Lluís Gavaldà i Joan Reig i Felín Caceres (contactes que té un :mrgreen: ).
I últimament m'he creuat amb Lluís Gavaldà pel carrer.

Quan trobi l'autògraf que me van signar ja us el penjaré :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#3

Entrada Autor: Petiso » ds. nov. 01, 2008 13:38

Jo l'altre dia em vagi trobar el Berto ..... el vagi conèixer pel nas :-p

Adéu !

PD: I de fet .... es podria dir que a mi m'han parat pel carrer, estíl famós 8) 8)
Imatge Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#4

Entrada Autor: axis » ds. nov. 01, 2008 18:48

Petiso ha escrit:Jo l'altre dia em vagi trobar el Berto ..... el vagi conèixer pel nas :-p

Adéu !

PD: I de fet .... es podria dir que a mi m'han parat pel carrer, estíl famós 8) 8)
bah! a mi cada 2x3 em paran pel carrer

[hide]sobretot la poli :lol:[/hide]

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#5

Entrada Autor: Linus » dg. nov. 02, 2008 17:10

Jo l'altre dia vaig veure en Fran Vázquez (jugador del Regal Barça). :wink:
Imatge


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#6

Entrada Autor: Sake » dg. nov. 02, 2008 20:18

Avui sortint de bcn he vist el Toni Soler dins el seu cotxe jaja

Salut

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#7

Entrada Autor: Txus » dt. nov. 04, 2008 14:24

Jo, el més famós que m'he trobat (treballo a un lloc on els famosos estan a l'ordre del dia) i que més em va xocar (perquè hi vaig parlar i em vaig adonar de qui era, i ell es va adonar que me n'havia adonat) va ser aquest:

Imatge
El Boone de Lost, Ian Somerhalder. I sí, té les mateixes galtes rosades a la vida real :mrgreen:

Si començo a dir amb tots els famosos a qui he vist o parlat, no acabaria mai... Fins i tot l'autògraf que em va fer en un moment (amb dibuix inclòs) Satoshi Kon (aquest no em va xocar, se'm va bolcar el cor i em van tremolar les cames) quan venia d'estrenar Paprika (el guardo com l'objecte més preuat que tinc).
Imatge


Autor del tema
javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#8

Entrada Autor: javinglish » dg. juny 07, 2009 20:05

Aquesta mateixa tarda he vist a l'actor britanic Adrian Lester sopant a les set de la tarda a una pizzeria. Es un dels protagonistes d'una coneguda i exitosa serie aqui a UK que es diu "Hustle".

"La sèrie relata la història d'un grup d'estafadors d'èxit liderat per Micky Bricks Stone (Adrian Lester), un jove expert en grans estafes que acaba de sortir de la presó després de complir una condemna per agredir el nóvio de la seua exdona. Després de dos anys en la presó, Micky vol trobar una nova víctima per donar l'últim colp. En realitat, no serà l'últim ja que només es tracta d'una excusa per a reunir al grup i tornar als vells temps, en els que les arques estaven plenes".

Tots plegats hi anaven dues parelles, molt tranquilets tots quatre :)

Avatar de l’usuari

Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#9

Entrada Autor: Ermesenda » dl. juny 08, 2009 19:48

Doncs bé, jo m'he topat amb uns quants actors catalans quan he estat de vacances. I, justament aquest divendres vaig creuar quatre paraules amb l'Azcona (la mare de la Cristina de Ventdelplà) i amb en Jordi Díaz (Mètode Gronholm) en una discoteca.
Txus, jo et demanaria que si mai passa en Josh Holloway, digues-m'ho que sortiré disparada com la companya de feina d'en javinglish, això sí sense aguantar-me la panxa :lol:

Avatar de l’usuari

sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: Avui he vist a un altre famos...

#10

Entrada Autor: sandrucheta » dv. jul. 03, 2009 20:06

Ei holaa!!
Doncs jo vaig veure al Puyol un parell de vegades, una al Corte Inglés, anava amb la seva xicota, i la segona el vaig veure al cotxe. M'esperava que fos més alt. Ja podia haver vist al Xavi, que m'agrada més :oops:

PD, Txus, si tornes a veure al Ian Somerhalder, avisa que hi vaig cap allà corrents :P

Respon