Hola!
Com molts ja sabeu fa poc que torno a tenir antena, però per variar continua sense ser cap meravella i sempre hi ha problemes.
Resulta que inicialment rebia perfectament la senyal del mux 61 (Canal 9, TV3, K33 i 3/24), però des del dia següent que el rebo fatal, motiu pel qual Singles la gravo del "SAT" enlloc del TDT.
Per altra banda, amb l'altre mux de TVC (TV3, C33, 3/24, K3/300) no acostumo a tenir problemes, tot i que hi ha dies en que no rebo del tot bé la senyal (es talla l'àudio alguna vegada, surten macroblocs, etc.).
Però fa un parell de dies que no rebia senyal del mux 43 (però no em preocupava, perquè com que avui jugava el Barça sabia que ho arreglarien. Evidentment, aproximadament mitja hora abans del partit ja funcionava perfectament). Doncs durant aquests dies que no rebia senyal del mux 43, la senyal del mux 61 era perfecta! Però amb la nova entrada en funcionament del mux 43, la senyal del 61 torna a ser lamentable...
Així que em pregunto... hi ha alguna relació directa amb la qualitat de senyal dels dos mux de TVC? Són coses paranormals?
I bé, com que "the trhuth is out there", doncs he pensat en preguntar-ho : P
Ho sapigueu o no, podeu deixar els vostres comentaris, que precisament ja ho he posat a l'"offtopic" perquè em sembla que no és cosa de servei tècnic : P
Vinga, que vagi bé!
Altres límits... o coses rares de l'antena...
-
conradtgn
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Re: Altres límits... o coses rares de l'antena...
A mi em passa algo similar però amb 8Tv i cuatro. O en rebo un, o l'altre. MOLT rarament els rebo alhora.
Respecte amb els muxos de TVC, sempre rebo bé la senyal (toco fusta/ferro
).
Tingues en compte si el cable o els connectors d'antena són vells, si és una antena d'interior, d'exterior pròpia, o d'exterior col·lectiva, la orientació, la meteorologia, la fauna (ocells. Tingues sempre una escopeta a mà
(si l'antena és d'exterior, clar
)), problemes al repetidor, etc...
Hi ha molts factors a tenir en compte, és qüestió de fer proves i aplicar el mètode científic per a descartar.
Sort Ayu!
Respecte amb els muxos de TVC, sempre rebo bé la senyal (toco fusta/ferro
Tingues en compte si el cable o els connectors d'antena són vells, si és una antena d'interior, d'exterior pròpia, o d'exterior col·lectiva, la orientació, la meteorologia, la fauna (ocells. Tingues sempre una escopeta a mà
Hi ha molts factors a tenir en compte, és qüestió de fer proves i aplicar el mètode científic per a descartar.
Sort Ayu!
Encara no he matat cap ocell perquè no em deixés gravar, encara ![]() |