Presentació

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
Sneyk
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 14, 2020 0:45
Status: Desconnectat

Presentació

Entrada Autor: Sneyk » dt. jul. 14, 2020 13:13

Hola! Bona tarda a tothom!

He donat una volta pel forum per veure si feia falta presentar-me'n , pero buenu, ja que estic aquí..ho faig! Jeje
Soc un futbolero molt afèrrim al Barça, i us vaig trobar fa unes setmanes perque soc un "mini" col.leccionista de partits / documents del Barça (i si son en tv3/esports3/c33 ja...vaja, perfecte) i vaig tornar a baixar la mula desprès de més de 10 anys sense utilizarla! El que pasa, que he vist "hilos" de gent com "dende" que diu que ha pujat moltes coses, pero no veig res d'ell. (espero que en el primer missatge tindre que demanar si hi han llistes de tot el que hi ha es possible no sigui demanar molt, si es aixi...ho retiro! ja m'ho guanyaré! :P

Això! Moltissimes gràcies per la feina que feu.

Intentarè estar per aquí.

Un salut cordial!!

Pallacus
Entrades: 35
Membre des de: dj. set. 12, 2024 22:12
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Presentació

Entrada Autor: Pallacus » ds. set. 14, 2024 0:27

Bona nit!

Jo també buscava un fil de presentacions i no volía obrir un fil nou.
Doncs si, tinc una aMula i la se fer servir!
També utilitzo Handbrake i m'encanta MKVToolnix. Si tinc temps aprendré a ripejar BluRays (crec que em falta un lector específic).
Per cert aquest any m'he proposat descarregar El paradís de les senyores, tinc des del 5x109. Si algú tingués la temporada 4 i la 5 sería genial.

A la mula em veureu com Pallacus, sempre intento ajuntar la versió doblada i la original en 1080 si puc. Quan no trobo l'audio original Em trobareu com Bertus. 😉😉

Salut i compartir!
Compartir es vida.

Ferriol
Entrades: 1428
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18

Re: Presentació

Entrada Autor: Ferriol » dc. set. 18, 2024 8:18

Benvingut a la nostra comunitat :wink:
Bona feina :lol:
Salut i sort
Imatge