com es fá per esborrarme de la web

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
jois
Entrades: 4
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 14:07
Status: Desconnectat

com es fá per esborrarme de la web

Entrada Autor: jois » dt. nov. 06, 2007 12:47

ja estic cansat de agafar pelis vostres i que no se acabin de baixar mai per manca de fonts. com el pirate negre, mr magoo,

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dt. nov. 06, 2007 12:50

Doncs és tant fàcil com no entrar mes ni baixar-te res.

Adéu !
Imatge Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dt. nov. 06, 2007 13:00

Mr Magoo? Jo l'estic compartint ara mateix i no em surt cap petició. I el pirata negre, com va explicar en Radagast la va perdre a causa de que li va petar el disc dur on la tenia.

Per cert Jois, el Radagast et va comentar el problema de El pirate Negre aquí:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... ght=#14569

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:

Re: com es fá per esborrarme de la web

Entrada Autor: huGas.cat » dt. nov. 06, 2007 13:38

jois ha escrit:ja estic cansat de agafar pelis vostres i que no se acabin de baixar mai per manca de fonts. com el pirate negre, mr magoo,
Borde. Mare meva... i a sobre desagraït... :evil:

Les coses es poden dir de moltes maneres... ¬¬

Gerard
Imatge

Autor del tema
jois
Entrades: 4
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 14:07

Entrada Autor: jois » dt. nov. 06, 2007 15:25

despres de aquestes respostes no vull ni que surti el meu nic en aquesta web i si no o borreu als comentaris de les vostres pelis que tinc os deixaré com un trap brut. está clar.

Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Uzu » dt. nov. 06, 2007 15:36

fes el que et roti, pero deixa de molestar. no estem per criaturades.
hugas, no calia que responguesis aixi, mal fet.
aixi que si vols que no surti el teu nick per aqui, no tornis, aixi no sortira.
si el que vols es que borrem els teus posts, ho demanes bé i ho farem.
pero menys exigencies i tal.

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dt. nov. 06, 2007 16:06

Uzu ha escrit:hugas, no calia que responguesis aixi, mal fet.
Sí, tens raó, ho sento. Però és que no suporto que la gent sigui tant desagraïda...

Salut,
Gerard
Imatge

barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: barenaked » dt. nov. 06, 2007 17:11

Gent desagraïda dius? No arriba ni a això... El que és és un troll en tota regla.
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!

aquari
Entrades: 31
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 10:48

Entrada Autor: aquari » dt. nov. 06, 2007 17:30

Ei companys, que no en iá per tan aquet jois en principi nomes a demanat per esborrarse, encara que mal fet. peró contestanli com u feu es posarse a la seva altura. el ignoreu i ja está. jo el conec i no es mal nano i lo que no sabeu es que té unes cuantes pelis de tots rucs sempre compartin, encara que el seu nic es anonim. perdoneulo i von ven i a una altre cosa . que de agradapbles en aian un munt. apa siau. fin aviat.

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01

Entrada Autor: Radagast » dt. nov. 06, 2007 19:17

No es per possar-se aixi jois, com et vaig explicar he estat fora prop de 2 mesos i al arribar he tingut problemes amb el disc dur, per sort ja esta solucionat i ara mateix tinc el emule en marxa (amb el pirata negre inclos).
Tinc prop de 1200 arxius compartint (uns 500GB) amb la qual cosa no puc tenir un control total sobre els arxius i les peticions, acostumo a deixar fer al MorphXT per que asigni les prioritats dels arxius que ho fa prou be.
En cas d'una peticio sempre dono prioritat (sempre que no sigui un arxiu que te moltes fonts, es clar).
Ara mateix el Pirata negre esta amb prioritat maxima, he vist que te dues peticions, una es l'aquari i l'altre es anonima. L'aquari ja te un slot reservat, si l'altre peticio es teva m'ho hauries de confirmar per poder donar un altre slot (per exemple un missatge a l'emule).
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dt. nov. 06, 2007 20:06

Hola,
Hi hagi pau companys. I que ningú s'enfadi. 8) La bona gent de vegades també per la paciència, però... "la paciència és la mare de la ciència" i si tots ens ajudem cada vegada serem més i tindrem més fonts i anirem més ràpid. Cal córrer però? Tothom té temps per veure tot el que es baixa? “Paga la pena”, com diuen a "la teva", posar-se nerviós per posseir de seguida allò que no ens apressa per rés?

Crec que en general el que més en satisfà es "trobar" i llavors el temps de descàrrega ja no ha de ser important, el cas és poder completar i compartir i que altres "caçadors" també aconsegueixin aquestes “perles” en català.

Gràcies a tots els ripejadors per la gran feina que fan amb tanta il·lusió per compartir els seus "treballs" (se’ls podrien guardar per a ells i de fet moltes vegades ens demanen si ens interessa) i gràcies també a tots els que ajuden a compartir-los tant com poden. :roll:

Tots som per aquí per tal de gaudir una estona i distreure’ns, i no pas per empipar-nos ni fer empipar a ningú. Molt menys als qui més feina tenen per tirar del “carro”. Com més “rucs” millor. Per això TotsRucs.

Sempre que he demanat ajuda l'he obtingut i sempre que he pogut també l'he donat. És molt guanyat tenir un espai on poder-nos comunicar i recollir l'informació de primera mà de tot el que és fa i és desfà.

Ara mateix jo també estic baixant El pirata negre i no en tinc cap queixa, a més hi veig una font complerta, o sigui que ja completarem i compartirem ben aviat. D’acord? :lol:
Imatge

Moltes gràcies!

marujadigital
Entrades: 173
Membre des de: dg. nov. 04, 2007 9:10

hola a tots

Entrada Autor: marujadigital » dt. nov. 20, 2007 9:33

hola...es la meva primera aportació al web..m´he agues agradat ser en un altre post però es que no vui deixa l´oportunitat de agraí a tota la gent que es fa el "curro" d´editar,ripexa i compartir el que la resta a lo millor no en sap o no te temps i els que si ho fem ens agrada que la resta sigui agraïda..... perquè es el que ens motiva a continuar i veure que el teu treball es compartit per le resta.....

i l´únic que penso es que la primera missiva del ruc es el cercar i la paciència...així que si no en te no cal ni fer li cas.....ja la trobara i sinó que la busqui...nosaltres a lo nostre....compartir i fer amics... :lol:

dewww

Respon