TV3HD deixa d'estar en proves?

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: TV3HD deixa d'estar en proves?

#16

Entrada Autor: conradtgn » dg. març 13, 2011 18:37

D'això shinnosuke, hi ha altres sèries/programes a part de Polseres vermelles... És que sembla que tot giri al voltant d'aquesta sèrie... :?
Jo, si tot segueix igual, em menjaré la Fórmula 1 (per 1a vegada en HD) amb banners (ni que la temporada passada a TV3 es van comportar i en van emetre pocs o potser cap en alguna cursa :D )

A part que hi ha coses més importants de què preocupar-se del 3HD com ara que emetin en resolució estàndard 1920x1080 d'una punyetera vegada :x
I no estaria malament que NO passessin publicitat pel 3HD, a exepció de publicitat de TVC, entre programes.
Però sí que és trist que malmetin el canal abans d'inaugurar-lo oficialment...
Tant costa fer les coses ben fetes?!?!?! Collons, que TV3HD va ser la pionera d'HD a Espanya i fins avui ha estat en proves!

I ni que truquis et diran tururut viola, si no truca mitja Catalunya, no en faran ni el més mínim cas :cry:

a10!


Imatge

Avatar de l’usuari

shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: TV3HD deixa d'estar en proves?

#17

Entrada Autor: shinnosuke » dv. març 18, 2011 16:10

De moment us puc confirmar que he estat mirant TV3 i TV3HD a la vegada, al PC i a la tele, i no he vist cap baner ni rètols ni finestrestes animaes al canal TV3HD, de moment estàn respetan les emisions de TV3HD la graella, ja que en teoria hauria de veure's els baners, però no... de moment cap baner.

Si són emisions en Alta Definició com bé indica ' la mosca ' sembla ser que no posen rètols, però la resta de la graella si que en posen, veuen que emetent aquests baners, embrutarien l'emisió del programa o sèrie...

Conradtgn, si tot es compleix com estic veient, podràs capturar la F1 sense baners ni res, tota l'emisió totalment lliure de baners, si a la llarga emeten aquest baners mala sort, però de moment ho respeten..


Salut!

Respon