[ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava


werther1967
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 07, 2013 3:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#46

Entrada Autor: werther1967 » dc. març 23, 2016 15:23

Avui, dimecres 23 de Març del 2016, han emès "Formatges del món 4x05 Formatges dels Abruços" per Esport3 a les 3 del migdia. Em sembla que és l'únic que falta de la sèrie, Mestre Lopere. Ho comunico perquè potser la repeteixen al 33 o a Esport3 altre cop.
I gràcies per la teva feina, Lopere. Els del Japó i Tasmània, que no els havia vist mai, són molt divertits i intructius amb la col·laboració de l'entès japonès que l'Studd s'emporta per ajudar-lo ...!



Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#47

Entrada Autor: lopere » dc. març 23, 2016 20:20

werther1967 ha escrit:Avui, dimecres 23 de Març del 2016, han emès "Formatges del món 4x05 Formatges dels Abruços" per Esport3 a les 3 del migdia. Em sembla que és l'únic que falta de la sèrie, Mestre Lopere. Ho comunico perquè potser la repeteixen al 33 o a Esport3 altre cop.
I gràcies per la teva feina, Lopere. Els del Japó i Tasmània, que no els havia vist mai, són molt divertits i intructius amb la col·laboració de l'entès japonès que l'Studd s'emporta per ajudar-lo ...!
Aquest dels formatges dels Abruços el van donar ahir a les 10.36 del matí i avui a les 15.06, els he gravat tots dos, així tindrem els cinc que faltaven: Índia, Japó, Israel, Tasmania i els Abruços, per completar les quatre temporades que han fet aquí. Tal com dic en els dos posts anteriors al teu, en aquest mateix fil, hem hagut d'esperar quatre anys :? :shock: :-O


werther1967
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 07, 2013 3:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#48

Entrada Autor: werther1967 » dj. març 24, 2016 15:35

Collonut!! Aquesta sèrie transmet molt bon rotllo i ajuda a valorar la tasca de la gent que s'esforça a preparar menjars (en aquest cas formatges) que ens fan gaudir.
S'agraeix, lopere.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#49

Entrada Autor: lopere » dv. març 25, 2016 23:41

I amb aquest que publiquem avui, ara sí que podem dir: Ja tenim les quatre temporades completes!!! :D :lol:

Formatges del món -4x05- Formatges dels Abruços


werther1967
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 07, 2013 3:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#50

Entrada Autor: werther1967 » dl. març 28, 2016 15:01

"C'est fini"!!! Gràcies.

Per qui ho desitgi, us poso l'enllaç d'una caràtula de la sèrie completa "munufacturada" per mi mateix, sense anuncis ni propagandes. És en un lloc web espanyol de caràtules on al principi, en català, no m'hi acceptaven res, però a mesura que han vist que molts catalans volem retallar "la pell del brau" perquè no ens respecten, cada cop me n'accepten més. cal aplaudir-ho. Espero que us agradi i que us faci utilitat per tenir-la junt amb els arxius de vídeo. Salut!!!

http://www.covercaratulas.com/caratula/ ... ackintosh/

(Espero que a totsrucs em serà permès posar l'enllaç; no en conec la política. Vaig contactar per enviar alguna caràtula que havia fabricat per alguna sèrie, però no sé com vam quedar...)


Almassora
Entrades: 5
Membre des de: dj. nov. 29, 2012 11:50
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#51

Entrada Autor: Almassora » dj. març 31, 2016 18:54

Hola nois.

Em manca el capítol 2x06; però cada vegada que li dóno al link per a baixar-me'l, em diu que ja me l'he descarregat. He regirat el meu ordinador de dalt a baix per a trobar-lo i no el trobo... Què em pot estar passant? Potser el link porta a un altre capítol? No ho crec; perquè algú més s'hauria queixat... Aleshores... Com podria baixar-me de nou aquesta capítol sense que em digui que ja me l'he baixat?

Moltíssimes gràcies de bestreta.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#52

Entrada Autor: lopere » dv. abr. 01, 2016 11:09

No sé que et deu passar però si em fas un Missatge Privat i m'hi poses una adreça d'email te'l enviaré per la via directa (WeTransfer) aquest programa permet enviar fins a 2GB de forma gratuïta. Així acabarem abans. :D
Salut!

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#53

Entrada Autor: naroatna » dv. abr. 01, 2016 22:00

Almassora ha escrit:Hola nois.

Em manca el capítol 2x06; però cada vegada que li dóno al link per a baixar-me'l, em diu que ja me l'he descarregat. He regirat el meu ordinador de dalt a baix per a trobar-lo i no el trobo... Què em pot estar passant? Potser el link porta a un altre capítol? No ho crec; perquè algú més s'hauria queixat... Aleshores... Com podria baixar-me de nou aquesta capítol sense que em digui que ja me l'he baixat?

Moltíssimes gràcies de bestreta.
Hola!

Doncs per si podia ser d'ajuda he posat a baixar dit arxiu i pel que em surt sí que el tens compartint-se ja que ara mateix me n'estàs passant un bocí. Llavors igual pel que sigui, o el tens amb un altre nom, o quelcom semblant. Si no recordo malament a mi una vegada em va passar una cosa així també, i el que em va quedar força clar és que si l'eMule et diu que ja el tens, és que sí que el tens, i compartint-se és clar, doncs ja m'estava tornant lireta fins que finalment el vaig arribar localitzar. Total que en aquest moment ja se m'ha completat, i com ara podries fer un cop d'ull al teu Incoming i/o entre totes les carpetes que tens compartides a eMule, buscant per la mida exacta de l'arxiu (que és el que em sembla que vaig fer) i bé d'aquest arxiu et confirmo que és aquesta: 293.894 kB :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


werther1967
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 07, 2013 3:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd

#54

Entrada Autor: werther1967 » ds. abr. 02, 2016 10:11

Almassora: sobre l'arxiu 2x06 perdut, sens dubte el tens compartint amb un altre nom i en una ubicació que comparteix, perquè l'emule te la llegeix.
Si no et funciona l'opció que t´ha ofert lo Pere, aixó del WiTransfer (no ho conec), avisa'm i t'ho poso en el meu Dropbox i ho reculls. Només et caldria obrir un compte de Dropbox.
Salut!!!

Respon