[ed2k] Gormandia (5 capítols)

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] Gormandia (5 capítols)

Entrada Autor: lopere » ds. gen. 29, 2011 0:11

Gormandia. Gastronomia popular al País Valencià
Imatge
Ràdio Televisió Valenciana us convida a viatjar a Gormandia, el país dels gormands. Tot i que els seus límits coincidirien, amunt o avall, amb els de la Comunitat Valenciana, Gormandia no es troba als mapes. Això diuen que era un país entre la mar i la muntanya conegut pel bon clima i per la hospitalitat dels seus habitants: els gormands. Als gormands els agrada disfrutar de les coses senzilles de la vida i els apassiona menjar bé, i en bona companyia. Benvinguts a Gormandia. Si voleu visitar la web d’aquest programa, és: http://www.rtvv.es/va/gormandia/

Vaig poder-ne gravar cinc capítols el juny – juliol de 2010. Aquí us els poso. Com veureu, és un programa molt planer, senzill i popular. A cada capítol podem veure una trobada, en un poble diferent (amb un bon tec), d’un grup d’amics o familiars i encara que expliquen la recepta dels plats que comparteixen (quasi sempre un arròs) no espereu un programa gastronòmic d’alta volada, perquè no ho és. Jo diria que és un programa que parla de l’amistat. Hi surten tres avis que fan uns comentaris molt divertits, com aquells de “Caçadors de bolets”

Durada de cada capítol : 26 min. aprox.
Mida: 325 MB aprox

Gormandia. Arròs del senyoret (Cullera) (TDTRip català x lopere) (TotsRucs.cat)
Gormandia. Arròs caldós amb coliflor (Moncofa) (TDTRip català x lopere) (TotsRucs.cat)
Gormandia. Cassola d'arròs al forn (Ontinyent) (TDTRip català x lopere) (TotsRucs.cat)
Gormandia. Paella amb bacallà i coliflor (Riba-Roja) (TDTRip català x lopere) (TotsRucs.cat)
Gormandia. Paella amb verdures (La Vall d'Uixó) (TDTRip català x lopere) (TotsRucs.cat)

NOTA IMPORTANT

El dijous 15 de juliol de 2010 Radio Televisió Valenciana va deixar d’emetre programes a la meva comarca, el Vallès Occidental. Estranyat, els vaig escriure un email que deia més o menys:

Bon dia amics,

Des de dijous passat 15 de juliol de 2010 a la nit, no es veuen els programes de RTVV a la comarca del Vallès (Barcelona) ara es veu una pantalla de barres de colors sense cap so. Fa uns dies van canviar del canal 43 al 44, el vaig sintonitzar i cap problema, però ara no es veuen els programes, només aquesta pantalla fixa. Pel mateix canal 44 surt IB3 de les Balears i es veu bé.
Quan es podrà tornar a veure RTVV aquí? ja m’hi havia acostumat.

Cordialment

Em van contestar això:

A partir de ahora, y por motivos de contención del gasto, RTVV sólo emitirá a través de la web http://www.rtvv.es, donde se puede sintonizar TVVi y 24/9
Gracias por su interés y disculpe las molestias

A hores d’ara (gener de 2011) encara estan emetent la mateixa pantalla de barres de color, de manera que em sembla que de “contención del gasto” res. Els costos d’emissió crec que no se’ls estalvien, perquè continuen emetent, encara que sigui una imatge fixa. Els costos dels programes o sèries tampoc, perquè els han de fer igualment per donar-los pel Canal 9 :shock: .

Jo no sóc tècnic, però crec que només es tractaria de connectar uns quants cables.... :mrgreen:

Asseguratòrix
Entrades: 905
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona

Re: [ed2k] Gormandia (5 capítols)

Entrada Autor: Asseguratòrix » dc. feb. 23, 2011 10:01

lopere ha escrit:Jo no sóc tècnic, però crec que només es tractaria de connectar uns quants cables.... :mrgreen:
De tornar-los a connectar, més aviat, oi?
Quina pena...
Però, qui sap?
Potser sí que han tret els cables per reciclar-los en un xalet, tot fet amb piles de material usat, tret d'altres valencians espoliats.
Segurament es tracta de la vivenda d'algun alt funcionari, que ben segur s'ho ha guanyat amb suor!

Gràcies igualment, Lopere!

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dc. feb. 23, 2011 10:29

Moltes gràcies pels 5 capítols!
lopere ha escrit:A hores d’ara (gener de 2011) encara estan emetent la mateixa pantalla de barres de color, de manera que em sembla que de “contención del gasto” res. Els costos d’emissió crec que no se’ls estalvien, perquè continuen emetent, encara que sigui una imatge fixa. Els costos dels programes o sèries tampoc, perquè els han de fer igualment per donar-los pel Canal 9 :shock:
Sí que s'estalvien diners!
Les barres de colors les posen a collserola, però no venen emeses des de València. Televisió Valenciana ha deixat de pagar el satèl·lit (l'enviament del senyal del sud al nord del país es feia així, per satèl·lit), amb la qual cosa hem deixat de veure les seves emissions.

Quan els done la gana de tornar-lo a pagar, supose que s'arreglarà. :P

Salut!

pocabroma
Entrades: 11
Membre des de: ds. set. 29, 2007 14:44
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: pocabroma » dj. feb. 24, 2011 16:14

Moltes gràcies, farem una ullada a aquest programa! :D

Salut!

Respon