[ed2k] Karakia - El riu dels ocells (Comunitat uruguaiana)

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] Karakia - El riu dels ocells (Comunitat uruguaiana)

Entrada Autor: lopere » dv. oct. 29, 2010 11:12

Karakia - El riu dels ocells (Comunitat uruguaiana) 28-10-2008
Documental de 35 minuts
Imatge
Uruguai, "el riu dels ocells", és el nom que van donar els indis guaranís a aquelles terres americanes situades al nord de l'actual Argentina. De fet, la relació amb aquest país, del qual l'Uruguai va ser una província oriental, ha marcat part del caràcter, els costums i també la gastronomia dels seus habitants. Però els uruguaians també han rebut les influències d'altres països que l'han dominat: espanyols, brasilers o anglesos.

No és difícil imaginar l'origen dels escones, per exemple, que va fer la Sylvia, descendent de catalans de Reus que van marxar a l'Uruguai en busca d'oportunitats. Ara és ella qui ha deixat el seu Montevideo natal per venir a viure a Roses. També a la costa hem conegut en Leonel, que té una botiga a Castelldefels on ven pasta fresca, un dels productes clàssics de la gastronomia uruguaiana, hereva de la immigració italiana del segle passat. Igualment és d'origen italià la pascualina, una empanada d'espinacs que prepara en Fernando. Ell i els seus amics es troben a Segur de Calafell per celebrar una vetllada gastronòmica: matambre, empanadas criollas i choripanes, sense oblidar les infusions de yerba mate, tot un senyal d'identitat per als uruguaians.

L'altra gran icona són els asados. Assistirem a un de multitudinari, el que organitza l'Associació uruguaianacatalana Los Botijas, de Rubí. Molta carn i també molta música.

Karakia - El riu dels ocells (Comunitat uruguaiana) 28-10-2008 (TVRip català x lopere) (TotsRucs.cat)

naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: [ed2k] Karakia - El riu dels ocells (Comunitat uruguaian

Entrada Autor: naroatna » dv. oct. 29, 2010 12:16

Hola lopere!

Doncs que de Karakia ja tenim un projecte TDTrip en marxa [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=19&t=8046[/url] i també uns quants programes publicats.

Tal i com ja hi vaig indicar mica en mica tinc previst anar afegint tot el que tinc, o sigui que de moment t'agrairia que si en tens tu també de gravats els guardis per un si de cas, però que em deixis que continuï el projecte que ja tenia iniciat. :wink:

Moltes gràcies!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: lopere » dv. oct. 29, 2010 15:57

naroatna ha escrit:Hola lopere!

Doncs que de Karakia ja tenim un projecte TDTrip en marxa [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=19&t=8046[/url] i també uns quants programes publicats.

Tal i com ja hi vaig indicar mica en mica tinc previst anar afegint tot el que tinc, o sigui que de moment t'agrairia que si en tens tu també de gravats els guardis per un si de cas, però que em deixis que continuï el projecte que ja tenia iniciat. :wink:

Moltes gràcies!
Ho sento molt naroatna! :cry: Sobretot, no t'enfadis amb mí.

Amb tantes coses com tinc gravades i amb tants fils i projectes que hi ha al fòrum, això em pot passar. No és la meva intenció posar-me pel mig de cap projecte de ningú. :? Només em mou el desig de ser útil, aportant documentals que, tal com em va dir l'arakelov, no tingui ni TotsRucs ni les altres webs germanes.

Per altra banda, de Karakia em sembla que no en tinc cap més de capítol, aquest el vaig gravar perquè tinc família a l'Uruguai. Tinc una llista en Excel de tot el que guardo en DVD's i, abans de ripejar ni publicar res, miro les webs a veure si ho tenen. El primer interessat en no treballar perquè sí, sóc jo. Ja et vaig dir que em queden més de 150 documentals gravats entre 2005 i 2010, que no té TotsRucs ni els altres, i que és una bona feinada passar-ho dels DVD's al PC, ripejar, buscar fotos, fer una sinopsi i publicar. Sí o no?

Si vols una còpia de la meva llista en Excel, te la puc fer arribar per que m'ajudis a evitar duplicacions de feines, digue'm com te la puc fer arribar perquè no ho sé. Un cop te la hagis mirat, em dius el que tingueu "in mente" per a publicar, jo ho esborro de la llista, com ja he fet amb moltes altres coses, i tothom content.

naroatna, jo sóc una persona transparent, que sempre va de bona fe. :)
Una abraçada
lopere

naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dv. oct. 29, 2010 18:44

Lopere et prego que em disculpis :oops:

De vegades puc semblar una mica tiquismiquis, però res més lluny de la meva intenció. Verdaderament tothom fem el que podem i per la meva part doncs ni estic enfadada ni res que s'hi sembli. I si vols que mirem alguna cosa doncs en tot cas en parlem via MP. :wink:

Moltes gràcies per la teva feina i reitero sincerament les meves disculpes.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon