[ed2k] Vides secretes de Jesús (TDTRip català)

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] Vides secretes de Jesús (TDTRip català)

Entrada Autor: lopere » dl. oct. 25, 2010 10:22

Vides secretes de Jesús
Imatge
Documental de 51 minuts, de l'any 2006, de National Geographic.

Fa 1.500 anys, algú va enterrar unes antigues escriptures que contenien relats estranys i poc convencionals sobre la vida de Jesús de Natzaret, històries considerades pura heretgia. Aquests textos, descoberts al segle XX, més que donar respostes obren molts interrogants. El documental que presentem examina aquestes misterioses històries perdudes de Crist i altres textos apòcrifs i explora les incògnites bàsiques que envolten els textos. Qui els va escriure i per què? Quines diferències presenten amb els evangelis acceptats de Mateu, Marc, Lluc i Joan? I com és que aquests relats havien estat amagats fins ara?

Vides secretes de Jesús (TDTRip català x lopere) (TotsRucs.cat)

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Re: [ed2k] Vides secretes de Jesús (TDTRip català)

Entrada Autor: axis » dj. oct. 28, 2010 20:45

gracies lopere,aquest me'l baixo

jo es que no m'acabo d'empassar l'historia "oficial" que ens vol vendre l'esglesia,tinc molts interrogants com per exemple:

¿va ser realment Judas qui va trair a Jesus o va ser una altra persona mes propera a ell qui el va trair pero Jesus li va demanar a Judas que carregues amb la culpa amb el consol que de tota manera es guanyaria la vida eterna (recordeu que Judas el tenim al santoral i no com a demoni) i aixi evitar que aquella persona tan propera passes a l'historia com un nom infame i una persona despreciada fins la fi dels temps?

tambe tinc curiositat per un altre personatge del que no es parla gaire com es Maria Magdalena:

¿quina cosa hauria de fer o passar-li com per que un cop mort a la creu Jesus s'agenolles davant d'ell i començar a plorar i no poder parar fins la fi dels seus dies?,es veu que va passar a l'historia com la dona que mes a plorat en tota l'historia de l'humanitat (imagino que d'aqui ve allo de "lloras mas que una magdalena")

en fi,que nomes son dues preguntes de les moltes que em faig,a veure que hi diuen aquests experts que segur que saben mes que jo

baixant

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental

Re: [ed2k] Vides secretes de Jesús (TDTRip català)

Entrada Autor: lopere » dl. nov. 01, 2010 17:30

axis ha escrit:gracies lopere,aquest me'l baixo

jo es que no m'acabo d'empassar l'historia "oficial" que ens vol vendre l'esglesia,tinc molts interrogants com per exemple:

¿va ser realment Judas qui va trair a Jesus o va ser una altra persona mes propera a ell qui el va trair pero Jesus li va demanar a Judas que carregues amb la culpa amb el consol que de tota manera es guanyaria la vida eterna (recordeu que Judas el tenim al santoral i no com a demoni) i aixi evitar que aquella persona tan propera passes a l'historia com un nom infame i una persona despreciada fins la fi dels temps?

tambe tinc curiositat per un altre personatge del que no es parla gaire com es Maria Magdalena:

¿quina cosa hauria de fer o passar-li com per que un cop mort a la creu Jesus s'agenolles davant d'ell i començar a plorar i no poder parar fins la fi dels seus dies?,es veu que va passar a l'historia com la dona que mes a plorat en tota l'historia de l'humanitat (imagino que d'aqui ve allo de "lloras mas que una magdalena")

en fi,que nomes son dues preguntes de les moltes que em faig,a veure que hi diuen aquests experts que segur que saben mes que jo

baixant
Hola Axis,

Si vols ampliar la informació sobre Judes i el seu paper envers Jesús, baixa't de TotsRucs el documental "L'evangeli segons Judes"

Pel que fa a Maria Magdalena, és molt interessant, encara que no deixa de ser una novel·la, "El codi Da Vinci". O bé et compres el llibre o et baixes la pel·lícula, que també és a la web de TotsRucs, o totes dues coses. De tota manera, veure aquests documentals encara et planteja més interrogants...però és apassionant veure que les coses poden haber estat de moltes maneres, i no de la manera "oficial".

lopere

Respon