[ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#1

Entrada Autor: lopere » dt. març 03, 2015 20:42

El Chuck se'n va a Mèxic
(DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
Imatge
Chuck Hughes és cuiner i és de Mont-real, i li agrada molt conèixer coses noves i passar-s'ho bé. Per això ha agafat els trastos i se n'ha anat a Mèxic, a tastar menjar autèntic, cuinar amb gent fantàstica i passar-s'ho molt bé.

Dades tècniques
Durada: 22 min. Mida: 252 MB
Vídeo: DVBrip, 704x400, XviD, 1409 kbps, Qf: 0,200 – 50% Test compressibilitat,
Audio 1: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)
Audio 2: DVBrip, mp3, 96 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Mono, (VO)

El Chuck se'n va a Mèxic -01x01- Cabo San Lucas (DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
El Chuck se'n va a Mèxic -01x02- Guadalajara (DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
El Chuck se'n va a Mèxic -01x03- Loreto (DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
El Chuck se'n va a Mèxic -01x04- Yucatán (DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
El Chuck se'n va a Mèxic -01x05- Huamantla (DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
El Chuck se'n va a Mèxic -01x06- Oaxaca (DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
El Chuck se'n va a Mèxic -01x07- Puebla (DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
El Chuck se'n va a Mèxic -01x08- Ciutat de Mèxic (DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
lopere l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 21, 2015 23:50, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#2

Entrada Autor: MetalHead » dc. març 04, 2015 1:51

Ei! Aquest és nou, no el conec :P Gràcies!
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#3

Entrada Autor: lopere » dc. març 04, 2015 10:33

MetalHead ha escrit:Ei! Aquest és nou, no el conec :P Gràcies!
Està bé, i és curtet, són 8 capítols, ja els tinc tots gravats i els estic ripejant.
Els docus de cuina els deuen sortir barats perquè en fan a dojo. Jo ja he fet uns 300 capítols entre tots, la cuinera simpàtica, la cuinera pija, el cuiner tonto, etc. La naroatna n'ha fet tropecientos del Karakia. Pulutan he decidit ser més selectiu i triaré el que publico, faré cuina més propera, amb ingredients que es puguin aconseguir per aquí y que no siguin marranades. Per exemple: ara han fet una petita sèrie de la cuina del Brasil i una altra "Assaboreix el món amb en Pascal" que és un cuiner polonès que va per tot el món. En aquestes sèries he vist que hi ha llocs que fan monos a la brasa o fregeixen rates i altres llocs que mengen larves. Aquests programes no els penso publicar, el meu estómac no aguanta tant. :shock: :evil:

Petons :wink:
lopere

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#4

Entrada Autor: MetalHead » ds. març 07, 2015 2:36

Es que fan cada cosa... :/
Però bé, a la selecció hi ha la qualitat :) Gràcies per tots el docus i la feina. Per cert, qui és el cuiner tonto? xDDD
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”


werther1967
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 07, 2013 3:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#5

Entrada Autor: werther1967 » dc. març 18, 2015 18:28

He entrat al web cercant una sèrie que es diu "Assaboreix el món amb en Pascal". M'interessava el programa de Sri Lanka i a 'la mula' he vist que hi havia el tal Chuck-menja-llagostes(insecte; jo en vaig menjar quan en venien a La Boqueria i eren ben bones, com les formigues), però no el polonès Pascal, un cuiner que va pel món observant què s'hi cuina i com, ni la cuina de la Bel Coelho, la de 'La Cuina al Brasil'...
Sorprès! Estic sorprès: Lopere, sembla que ets tu (un mite per a mi, tu i les teves publicacions) qui ha escrit això que "no publicaràs 'coses' on no s'hi cuinin 'coses' que no cuinem per aqui"...! Visca la cultura!
Si li dius a un anglès o a un Nord Americà que aqui cuinem conill (una de les mascotes preferides dels nens d'allà) i cargols, aquella 'cosa' bavosa que s'arrossega, li has de passar una bossa per vomir...
La veritat és que la sèrie d'en Pascal l'estic veient una mica de rebot, ara que m'he de passar alguna tarda a casa, i per exemple el programa del Vietnam (em sembla, o potser era el de la Xina) va ser un pèl dolorós quan hi cuinaven gos; però t'he de dir que el cuiner, en Pascal, es va negar a tastar-ne perquè "ell té un gos i se l'estima molt", i no s'hi veia en cor de clavar queixalada..." Però t'ho asseguro, allà és tradició: al programa ho expliquen molt bé.
Apunt: A mi, aquesta sèrie de cuina em sembla que està molt bé.
Vaja, que "Assaboreix el món amb en Pascal" no la trobaré a Totsrucs. Ja esbrinaré con es titula la sèrie en francès, que ells segur que l'hi tenen.
P.D.- Salut, i Mil Gràcies pel Web.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#6

Entrada Autor: Petiso » dj. març 19, 2015 16:21

Hola werther1967,

Crec que es pot dir el mateix (opinar) però sense faltar al respecte. I potser, si ho haguessis demanat, en mestre Lopere fins i tot hagués penjat els documentals!

Això de les sèries i programes de TV va molt a gustos (i mai més ben dit amb els programes del menjar ) ... pel que tu pot ser un gran programa, per un altre pot ser un "trunyo". Jo mateix publico coses que no m'agraden només per que m'ho demanen.

Vinga, crec que tot ha estat un malentès :-)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#7

Entrada Autor: lopere » ds. març 21, 2015 13:25

MetalHead ha escrit:Per cert, qui és el cuiner tonto? xDDD
Es aquell anglès que es passa tota una sèrie de set capítols: "La descoberta gastronòmica de Rick Stein a l’extrem Orient", buscant la manera d'aprofitar les restes que els queden als anglesos, del gall dindi de Nadal :-O . Un altre cuiner una mica tonto i cregudet és el que li va proposant a la Sarah els "grans reptes" :roll: de cada capítol del seu periple pel Regne Unit. Per altra banda li va dient alguns "truquillus" perquè els plats li surtin bé i passi les proves... :lol:



werther1967
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 07, 2013 3:10
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#9

Entrada Autor: werther1967 » dl. març 23, 2015 8:41

Disculpeu. En cap moment vaig voler faltar al respecte a ningú, de debò!
El que em va passar és que em vaig sentir malament i molt sorprès precisament d'això, de la manca de sensibilitat per altres cultures... I en aquell moment em va demanar el cos de defensar tot allò que "sembla estrany" en cultures tan benestants i tan sobrades com les occidentals, com la nostra. Diguem que la meva 'mirada' és diferent i l'observació em va tocar la fibra.
Per favor, perdoneu-me. Sí que el to em va sortir una mica prepotent, 'CristianoRonaldista'. Sorry.
Entono el 'mea culpa'...
Us juro que res més lluny de voler crear cap polèmica.
Gràcies pel Web i gràcies, Lopere, per la teva feina que fa anys que em permet veure o revisar coses interessants que m'havien quedat al tinter.
Salut!! (i altre cop, amb la cua entre les cames, disculpeu, sisplau.)

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#10

Entrada Autor: MetalHead » dv. març 27, 2015 19:48

lopere, gràcies pels nous capítols i l'aclaració del cuiner tonto xDDDDD

werther, tens nick de caramel :P

Petiso, tens fusta de moderador XDDD
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#11

Entrada Autor: lopere » dc. jul. 15, 2015 18:32

werther1967 ha escrit:He entrat al web cercant una sèrie que es diu "Assaboreix el món amb en Pascal". M'interessava el programa de Sri Lanka i a 'la mula' he vist que hi havia el tal Chuck-menja-llagostes(insecte; jo en vaig menjar quan en venien a La Boqueria i eren ben bones, com les formigues), però no el polonès Pascal, un cuiner que va pel món observant què s'hi cuina i com, ni la cuina de la Bel Coelho, la de 'La Cuina al Brasil'...
Sorprès! Estic sorprès: Lopere, sembla que ets tu (un mite per a mi, tu i les teves publicacions) qui ha escrit això que "no publicaràs 'coses' on no s'hi cuinin 'coses' que no cuinem per aqui"...! Visca la cultura!
Si li dius a un anglès o a un Nord Americà que aqui cuinem conill (una de les mascotes preferides dels nens d'allà) i cargols, aquella 'cosa' bavosa que s'arrossega, li has de passar una bossa per vomir...
La veritat és que la sèrie d'en Pascal l'estic veient una mica de rebot, ara que m'he de passar alguna tarda a casa, i per exemple el programa del Vietnam (em sembla, o potser era el de la Xina) va ser un pèl dolorós quan hi cuinaven gos; però t'he de dir que el cuiner, en Pascal, es va negar a tastar-ne perquè "ell té un gos i se l'estima molt", i no s'hi veia en cor de clavar queixalada..." Però t'ho asseguro, allà és tradició: al programa ho expliquen molt bé.
Apunt: A mi, aquesta sèrie de cuina em sembla que està molt bé.
Vaja, que "Assaboreix el món amb en Pascal" no la trobaré a Totsrucs. Ja esbrinaré con es titula la sèrie en francès, que ells segur que l'hi tenen.
P.D.- Salut, i Mil Gràcies pel Web.
Com deus haver vist, estic gravant i penjant aquesta sèrie a TotsRucs. Després d'haver vist uns quants capítols penso que en Pascal sap mantenir l'interès i conduir el programa i és simpàtic. Em continuen fent fàstic algunes de les coses que mengen, i crec que al Pascal i a l'equip de filmadors, també, :mrgreen: però miro cap a una altra banda i llestos.

Per cert, abans d'ahir vaig penjar el programa que t'interessava, que és el primer de la tercera temporada. Ja te'l pots baixar: Assaboreix el món amb en Pascal -3x01- Sri Lanka

Salut! :D
lopere


wofx
Entrades: 46
Membre des de: dl. març 12, 2012 17:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Chuck se'n va a Mèxic

#12

Entrada Autor: wofx » ds. ago. 01, 2015 20:21

gràcies lopere
xup, xup...

Respon