werther1967 ha escrit:He entrat al web cercant una sèrie que es diu "Assaboreix el món amb en Pascal". M'interessava el programa de Sri Lanka i a 'la mula' he vist que hi havia el tal Chuck-menja-llagostes(insecte; jo en vaig menjar quan en venien a La Boqueria i eren ben bones, com les formigues), però no el polonès Pascal, un cuiner que va pel món observant què s'hi cuina i com, ni la cuina de la Bel Coelho, la de 'La Cuina al Brasil'...
Sorprès! Estic sorprès: Lopere, sembla que ets tu (un mite per a mi, tu i les teves publicacions) qui ha escrit això que "no publicaràs 'coses' on no s'hi cuinin 'coses' que no cuinem per aqui"...! Visca la cultura!
Si li dius a un anglès o a un Nord Americà que aqui cuinem conill (una de les mascotes preferides dels nens d'allà) i cargols, aquella 'cosa' bavosa que s'arrossega, li has de passar una bossa per vomir...
La veritat és que la sèrie d'en Pascal l'estic veient una mica de rebot, ara que m'he de passar alguna tarda a casa, i per exemple el programa del Vietnam (em sembla, o potser era el de la Xina) va ser un pèl dolorós quan hi cuinaven gos; però t'he de dir que el cuiner, en Pascal, es va negar a tastar-ne perquè "ell té un gos i se l'estima molt", i no s'hi veia en cor de clavar queixalada..." Però t'ho asseguro, allà és tradició: al programa ho expliquen molt bé.
Apunt: A mi, aquesta sèrie de cuina em sembla que està molt bé.
Vaja, que "Assaboreix el món amb en Pascal" no la trobaré a Totsrucs. Ja esbrinaré con es titula la sèrie en francès, que ells segur que l'hi tenen.
P.D.- Salut, i Mil Gràcies pel Web.
Com deus haver vist, estic gravant i penjant aquesta sèrie a TotsRucs. Després d'haver vist uns quants capítols penso que en Pascal sap mantenir l'interès i conduir el programa i és simpàtic. Em continuen fent fàstic algunes de les coses que mengen, i crec que al Pascal i a l'equip de filmadors, també,

però miro cap a una altra banda i llestos.
Per cert, abans d'ahir vaig penjar el programa que t'interessava, que és el primer de la tercera temporada. Ja te'l pots baixar:
Assaboreix el món amb en Pascal -3x01- Sri Lanka
Salut!
lopere