[ed2k] La Ciutat Vertical - Temporada 2 - SÈRIE COMPLETA

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

[ed2k] La Ciutat Vertical - Temporada 2 - SÈRIE COMPLETA

Entrada Autor: Fulipopo » dg. maig 06, 2012 17:26

La Ciutat Vertical
Temporada 2

Imatge

La Ciutat Vertical (Temporada 2) és una sèrie documental sobre arquitectura de 12 episodis, en la qual veurem alguns dels gratacels més emblemàtics del món. Presentada pels experts en arquitectura Charlie Luxton i Matt Berman.

La ciutat vertical -T2-01- Shanghai World Finance Center (Shanghai, Xina) (TDTrip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-02- Park Avenue 375 (Nova York, EUA) (TDTrip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-03- Palau del Triomf (Moscou, Rússia) (TDTrip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-04- La Torre Naberezhnaya (Moscou, Rússia) (TDTrip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-05- El Banc de Xina (Hong Kong, Xina) (TDTrip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-06- La Torre John Hancock (Boston, EUA) (TDTRip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-07- Les Torres Petronas (Kuala Lumpur, Malàisia) (TDTRip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-08- El Centre John Hancock (Xicago, EUA) (TDTrip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-09- 2 International Finance Center (Hong Kong, Xina) (TDTrip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-10- Peachtree Plaza 1180 (Atlanta, EUA) (TDTRip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).aviNOU!
La ciutat vertical -T2-11- La Torre Beetham (Manchester, Regne Unit) (TDTRip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi
La ciutat vertical -T2-12- Taipei 101, Taipei, Taiwan (TDTrip Català-Anglès per Fulipopo) (Totsrucs.cat).avi

COMENTARIS:
Hi ha una discrepància total entre l'ordre d'emissió del C33 i l'ordre dels capítols segons el web oficial de la sèrie:
http://www.electricsky.com/catalogue_de ... ogram=2019
Després de donar-li moltes voltes, he decidit seguir l'ordre "oficial". Això m'ha obligat a reanomenar el capítol 12 (Taipei 101), que en la meva inconsciència vaig publicar com a 01, pensant que el C33 respectava l'ordre dels capítols. Demano disculpes per les molèsties i confusions que pugui causar aquest canvi.
Fulipopo l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 01, 2014 13:33, en total s’ha editat 4 vegades.

Autor del tema
Fulipopo

Re: [ed2k] La Ciutat Vertical - Temporada 2

Entrada Autor: Fulipopo » dt. juny 19, 2012 7:17

Ep! M'he anat descuidant d'avisar dels nous episodis que anava penjant. L'últim ha estat el 8.

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN

Entrada Autor: nloveva » dt. juny 19, 2012 19:01

Hola fulipopo, moltes gracies de nou amb aquesta docu-serie, ara amb aquesta segona temporada, començo a baixar el t2-02.
:wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

Autor del tema
Fulipopo

Entrada Autor: Fulipopo » dg. juny 24, 2012 18:44

Males notícies aquest cap de setmana: no han emés cap episodi de La Ciutat Vertical. Han cancelat l'emissió perque un directiu de TV3 patia vertigen? O potser ha estat que s'han descuidat? Veurem què fan el proper cap de setmana.

Autor del tema
Fulipopo

Entrada Autor: Fulipopo » dt. jul. 10, 2012 23:28

Pitjors notícies aquest darrer cap de setmana. Sembla que definitivament, aquesta sèrie ha estat cancel·lada. Potser la terminaran d'emetre al setembre, després de les vacances. O potser no. Ja ho veurem. Em sap greu perquè era una sèrie que m'agradava.

Autor del tema
Fulipopo

Entrada Autor: Fulipopo » dc. ago. 01, 2012 10:58

NO M'HO PUC CREURE!!! Avui han emés a TV3 (i no al C33) el primer episodi de la 2a temporada. Si van canviant el canal i l'horari, així no hi ha manera de completar la sèrie!!! I ha algú que per casualitat l'hagi capturat?

taopaipai
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 11, 2007 11:58

Entrada Autor: taopaipai » dc. ago. 01, 2012 13:40

genial! gràcies

Autor del tema
Fulipopo

Entrada Autor: Fulipopo » dg. abr. 07, 2013 23:45

Per fi, he trobat un moment per processar tres episodis més d'aquesta segona temporada. Està sent molt accidentada. Quan la van emetre pel C33, van deixar-se sense emetre els episodis 1, 3, 4 i 10. Al poc temps, i sense seguir cap pauta lògica, TV3 va emetre l'episodi 1, però cap altre més, a l'espai Planetari, dissabte al matí. Per sort, gràcies a que el canal Esport 3 ha reposat la sèrie, he pogut afegir els capítols 1, 3 i 4. Només queda pendent el capítol 10. El dia que suposadament el feien a l'Esport 3 no el vaig veure programat, però ara dubto de si va ser un error dels programadors, un error del meu capturador de TDT o un error dels meus ulls cansats. Sigui com sigui, ara mateix estan tornant a emetre la primera temporada, així que confio en que tornin a fer la segona temporada, i poder completar d'una @#%& vegada la sèrie.

A reveure!

Autor del tema
Fulipopo

Entrada Autor: Fulipopo » dt. gen. 07, 2014 12:44

Hola a tots/es,

Demano disculpes per deixar penjada aquesta sèrie. L'episodi 10 s'havia gravat malament, i arribava un punt en que la versió original en anglès es desfassava pequè perdia fotogrames. No sabia com solucionar-ho, així que havia decidit esperar a que tornessia a reposar la sèrie. Malgrat tot, fa uns dies se'm va acudir insertar alguns fotogrames allà on la versió original havia perdut els seus. D'acord, aquest fotogrames no són els que toquen, però a canvi d'unes dècimes de segon on el so fa coses rares, el desfasament queda compensat. Aviat penjaré el link per l'epìsodi i la sèrie quedarà completa!

Fins aviat!

Fulipopo

Respon