[ed2k] El Barroc. De Sant Pere a Sant Pau. Completa!!!

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

[ed2k] El Barroc. De Sant Pere a Sant Pau. Completa!!!

#1

Entrada Autor: Fulipopo » dv. nov. 25, 2011 7:30

El Barroc. De Sant Pere a Sant Pau

Imatge

El barroc es va iniciar a Itàlia i es va estendre com la pólvora arreu d'Europa i més enllà de les seves fronteres. Al llarg de tres capítols, el crític d'art Waldemar Januszczak ens convida a visitar els millors exemples d'aquest estil i ens explica la història que amaga cada peça.

Episodi 1: Waldemar Januszczak viatja a Roma per explorar Sant Pere, i explica el naixemant del Barroc a Itàlia.
El Barroc - De Sant Pere a Sant Pau -1de3 - (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (TotsRucs.cat).avi

Episodi 2: Waldemar Januszczak parla sobre el Camí de Santiago de Compostela i ens explica el barroc d'Espanya i Holanda.
El Barroc - De Sant Pere a Sant Pau -2de3 - (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (TotsRucs.cat).avi NOU!!!

Episodi 3: Després de recòrrer Europa, Waldemar Januszczak ens porta a visitar el Barroc d’Anglaterra.
El Barroc - De Sant Pere a Sant Pau -3de3 - (TDTrip català-vo anglès per Fulipopo) (TotsRucs.cat).avi
Fulipopo l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 08, 2012 19:46, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Barroc. De Sant Pere a Sant Pau

#2

Entrada Autor: Fulipopo » dv. nov. 25, 2011 7:43

Bones!

Aquesta minisèrie documental de la BBC em va encantar! Des del primer moment vaig pensar en compartir-la, però quan em vaig posar a ripejar-la, el segon episodi va resultar tenir infinits errors de grabació, i l'arxiu resultant era inviable. Resulta curiós que de les dues grabacions que vaig fer simultàniament (en català i en versió original), totes dues tenen exactament la mateixa quantitat d'errors, el que em fa pensar que alguna cosa va passar en la recepció del senyal de l'antena. I més curiós encara: vaig estar visionant el programa mentre es grabava, i no vaig detectar res anormal.

Així que direu "Per què coi penja aquest ximple una sèrie incompleta?" Bé, primer de tot perquè malgrat que falti un episodi, la sèrie és molt bona, i val la pena tot i mutilada. I en segon lloc, perquè tenint la política d'emisions del C33, probablement acabarant emetent la sèrie un altre cop, i aleshores aconseguiré completar-la (bé, això espero).

Salut!
Fulipopo l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 08, 2012 19:48, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Barroc. De Sant Pere a Sant Pau

#3

Entrada Autor: Fulipopo » dg. abr. 08, 2012 19:43

Bones noticies!!! Ahir van tornar a emetre la minisèrie, i per fi he pogut completar-la. He actualitzat el missatge original amb el link a l'episodi segon.

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Barroc. De Sant Pere a Sant Pau. Completa!!!

#4

Entrada Autor: MetalHead » dl. abr. 09, 2012 1:27

Gràcies!! La baixo que m'encanta l'art.
:D
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Barroc. De Sant Pere a Sant Pau. Completa!!!

#5

Entrada Autor: karlitus » ds. març 05, 2016 14:08

hola
Algú es spot possar de Font?
gràcies


vivaldi1967
Entrades: 19
Membre des de: dg. nov. 15, 2015 10:48
Ubicació: Palma de Mallorca
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El Barroc. De Sant Pere a Sant Pau. Completa!!!

#6

Entrada Autor: vivaldi1967 » dl. oct. 10, 2016 21:07

Moltes gràcies. Hi ha moltes poques fonts però veurem si tinc sort. Salutacions.
Ut in omnibus glorificetur Deus

Respon