[ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!
Moderadors: arakelov, Petiso, Nava
Re: [ed2k-SR] La ment humana TDTrip [3/3] COMPLETA!!!
Ara mateix, he aturat les altres pujades i estic pujant Aprèn, aveure si ja l'acabas de descarregar.
a10!
a10!

Doncs si si, ja està, ja tinc dos dels tres programes! Ara només em fa falta el de Fent amics i ja ho tindré tot. Però ara només podré deixar el pc obert fins aquesta tarda nit i no em podré tornar a connectar fins dilluns que vé, o sigui que si algú a partir de dilluns em pot fer un cop de mà...
Gràcies!
Gràcies!
Pujant Fent Amics al SR, i en llançament al emule!!!!
a10!
a10!

Òstia santa! quin tiu més ràpid, bó i eficient!! Ara entenc lo del teu nick!!! Merssi per tot! 

Ei, tinc baixades 60 i picu megues del capitol "Fent amics", tot avui deixaré obert l'emule a veure si demà ja està! Gràcies altra cop a tothom!
Diria que no anem pas bé... Tota la tarda engegat i no ha baixat re de re... potser que sigui perquè tinc la "fletxeta" de color groc a la connexió via kad? O no té res a veure?
Si que pot tindre a veure, ja que trobes menys fonts.
Adéu !
Adéu !

Doncs nosé pas, et dic en cua desde fa hores i amés tens slot de amic... Vols dir que tens l'emule ben configurat i en ID alta??Dashk ha escrit:Diria que no anem pas bé... Tota la tarda engegat i no ha baixat re de re... potser que sigui perquè tinc la "fletxeta" de color groc a la connexió via kad? O no té res a veure?
a10!

Si si, tinc els ports oberts i cap problema, lo ùnic estrany era lo de la fletxa groga del "kad", però ara m'ha sortit verda... per tant aprofitem el moment! ara tinc baixades 128 megues... veurem si es nota millora i baixa algo més ràpid...
Em falten només 10 Megues per completar-lo!
Ja està, gràcies a tots pel vostre suport!
Gràcies a tu per descarregar-lo però, ara a compartir
a10!

a10!