[ed2k] L'home dels lleons T1-C NOUS: 3x08-3x09 i 3x11-3x16!
Moderadors: arakelov, Petiso, Nava
Re: [ed2k] L'home dels lleons (TDTRip) NOU: 50
Moltes gràcies per penjar aquest documentals, portava molt temps buscant-los. Quina pena que hi hagin tan poques fonts, ja fa un mes que que ho tinc en marxa i el capítols avancen molt poc a poc.
Si algú els té i els pot posar a compartir, ho agrairia molt.
Gràcies.
Si algú els té i els pot posar a compartir, ho agrairia molt.
Gràcies.
-
Autor del tema - Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Hola SYRIASS!
Jo els tinc tots compartint! Et recomano que tel's baixis d'un en un posant la resta en Stop (NO pausa).
Si encara no ho has fet et recomano que segueixis aquest manual per configurar l'emule: [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429[/url]
Si em dius el teu nick a l'emule i per quin capítol vas et donaré slot.
a10!
Jo els tinc tots compartint! Et recomano que tel's baixis d'un en un posant la resta en Stop (NO pausa).
Si encara no ho has fet et recomano que segueixis aquest manual per configurar l'emule: [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429[/url]
Si em dius el teu nick a l'emule i per quin capítol vas et donaré slot.
a10!
Hola conradtgn,
Gràcies per l'oferiment. M'he posat a Preferencias - nombre de usuario : Syriass, no sé si amb aixo ja es suficient.
De capítols complets nomes tinc el 42-44-48 i 49.
El 9-02-08 al 93%. Si et sembla bé podríem començar per aquest i continuar amb el 2-2-08.
Gràcies de nou.
Silvia.
Gràcies per l'oferiment. M'he posat a Preferencias - nombre de usuario : Syriass, no sé si amb aixo ja es suficient.
De capítols complets nomes tinc el 42-44-48 i 49.
El 9-02-08 al 93%. Si et sembla bé podríem començar per aquest i continuar amb el 2-2-08.
Gràcies de nou.
Silvia.
-
Re: [ed2k] L'home dels lleons (The Lion Man) T-1 completa!
Hola! Des de fa tres setmanes que estan reemetent aquesta sèrie, així que els he capturat i ara us porto la versió definitiva de la sèrie
.
Si us plau, deixeu de compartir l'antiga versió i descarregueu la nova
. Sento les molèsties!
Us deixo completa la 1a temporada, i ara emeten la 3a que aniré penjant en breus dies.
Gràcies i sento els molèsties!
a10!

Si us plau, deixeu de compartir l'antiga versió i descarregueu la nova

Us deixo completa la 1a temporada, i ara emeten la 3a que aniré penjant en breus dies.
Gràcies i sento els molèsties!
a10!
-
Re: [ed2k] L'home dels lleons T1-C NOUS: 3x08-3x09 i 3x11-3
Afegits del 3x08-3x09 i 3x11-3x16!
a10!
a10!
Hola m'agradaria saber on puc trobar els capituls de l'home dels lleons per baixarmel's desde el pando perque els busco però no els trobo. Moltes gracies.
-
Hola alclan, en primer lloc benvingut/da a aquesta comunitat!
Lamento informar-te que jo únicament utilitzo l'emule com a mitjà de difusió del meu material (i la majoria de ripejadors de TotsRucs), que és el millor sistema de difusió lliure actual. Així doncs únicament te'ls podràs baixar amb l'emule, que si el tens ben configurat t'anirà molt bé.
a10!
Lamento informar-te que jo únicament utilitzo l'emule com a mitjà de difusió del meu material (i la majoria de ripejadors de TotsRucs), que és el millor sistema de difusió lliure actual. Així doncs únicament te'ls podràs baixar amb l'emule, que si el tens ben configurat t'anirà molt bé.
a10!